• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Pippil8

Jag försöker hinna till fördrink och jag hinner nog inte kolla in nåt mer idag. Kan nån sms:a mig om det inte blir nåt?

• Sole

jag kan också komma på fördrink.
    halv sju på ljunggrens?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Pippil8

Bra då blir vi några som ses där kl 1830 - kul!!

• Frill

Nu är jag tillbaka, och jag överlevde utan större ansträngning

Men däremot hoppas jag att det är mörkt på Kvarnen. För AAAAHHHH. Jag har gjort värsta tonårs-gördetsjälv-toningen av håret. Det är knallrött, fast att jag inte lät det sitta hela tiden, och dessutom har de där nedrans babyhåren som bildat lugg i pannan på senare tid inte färgats, så det ser ut som en sunkig utväxt.
    Till skillnad från Pluttmor så är håret exakt så rött som på bilden (som jag aldrig kommer att lägga upp, eller ens ta).

Så, inte nog med att magen sticker ut längre än brösten, jag ser ut som Plupp också.

Planen var att jag fick stå ut med att se ut som en morsa på jakt efter antabus bland de diskret vithåriga pensionärerna i väntrummet på vårdcentralen och sen gå hem och dushca järnet. Men gissa vad, jag får inte duscha på två dar!

Nu ska jag hänga med en flaska scampo och en badkarskant i några timmar. Och svepa två liter kaffe för jag har inte druckit en enda kopp än.

Och häpp, där kräktes A på skrivbordet. Vi ses!

• bianca2

Frill!
    Tror säker du e jättefin men jag vet hur det känns. ibland har jag gråtit efter frisörbesök! O haft mössa inomhus. Moget.
    vet inte alls vad jag ska ha på mig. känner mig så PRÄKTIG O lite tjock m

• Pippil8

Frill - du är i alla fall en ROLIG plupp Och jag är rätt övertygad om att det inte är så illa som det låter med rödfärgen. Dessutom - OM det är mörkt på Kvarnen, då har ju vi med oss en egen eld, dvs ditt hår, så vi kan se vad vi äter. Tjing för att sitta bredvid dig om det är mörkt.

• Hellur

Frill - Är säkert inte så illa som du tycker, oftast tycker man själv att allt ser mycket värre ut än det är.

Bianca - Desto mer dricka desto snyggar blir man

Vi är hemma från lunch på Kulturhuset med E och svåger och svägerska. Sedan var min bror här och fikade. W skrattar bara han tittar på honom ibland, han busar så mycket med W. Roligt!

• Sole

ha ha vad ni är roliga!!

jag behöver inte dricka mig snygg, jag är redan snygg

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6