• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Björklöv

Dumma unge Ville gärna vara utvilad för att orka med kvällen då bestämmer sig K för att nej, i natt vill jag inte sova... bara bråka och tjafsa Så nu är jag übertrött men har ändå inte ro i kroppen för att vila... så dumt

• bianca2

Som sagt: jag har ju nästan alltid bott p åsöder o i början av graviditeten bodde jag på söder. Jag vidarebefodrade bilden till min kille. Hans kommentar var:
    "Coolt - dåfår han massa brudar"
    jag svarade " Ja, eller så e han gay"
    (vill bara påpeka att jag ABSOLUT inte har ngt emot homosexuella men min kille har lite lite homofobi)

• Björklöv

(Vill egentligen inte förstöra partystämningen som är på G här i tråden men...) jag vill bara säga att idag begravs lille Albin så för er som följt hans öde så vill jag bara uppmana att tända ett ljus för honom...

• Plutten forever

Björklöv: det är klart att du inte försör någon partystäming. Jag ska tänka på lille Albin idag.

Sole: Det hade varit trevligt med promenad, men min kompis Nina kommer hit om en stund och äter lunch och fikar. Det är hon som förlorade sin mamma i söndags... Det känns bra att träffa henne, ibland kanske man behöver ta en liten paus från den tyngsta sorgen och kramas med en gosig bebis.

bianka: haha! Men jag tycker att det verkar som att alla killar har lite lite homofobi, trots att de säger att de absolut inte har det. Dan vägrade tex att de Brokeback mountain, jag fick se den med Irma

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • J79

Sole E och jag skulle behöva en promenad idag. När hade du tänkt dig?

• bianca2

Björklöv: tnker oxå på lille Albin idag.
    Plutten: jag vet. m har ju visserligen flera vänner som e homosexuella men när jag säger att A kanske e homosexuell är det inte lika roligt längtre

• Sole

bianca
    vi brukar sjunga "viktor kyhlstedt är homosexuell" (tänk fotbollsramsa ) mest för att det ligger så bra i munnen, ha ha!
    då brukar han skratta!

J79
    jag var nere en snabbis och handlade men stananr nog hemma sen så jag kan lägga mig och vila samma sekund som V ska sova, annars sover han ju i vagnen.
    egeomorsa det är jag det!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

fast jag msåte ju tillägga att L hellre dör än att folk hör oss sjunga detta!

Björklöv
    klart du inte förstör nåt, ska tänka på Albin idag!

*Viktor född 2007-03-18*
  • bianca2

sole - vi har oxå sjungit den - fast m August Hultman så klart!

• bianca2

FörresteN: var det ngn som skulle ta en fördrink? jag hinner nog...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6