• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Swenglish

Jag är också klar nu! Tjoho! Ska bara amma och sen sticker jag! Kommer förbi Ljunggrens strax efter 7.

• Lillie74

Tjohooo, ingen som är påloggad??? Vad konstigt
    Tack för i går tjejer! Superkul, verkligen! Blev dock lite trött när vi var därnere så jag bestämde mig för att åka hem när vi gick ut och tog jackan på vägen,  sa därför inte hej då till alla, sorry sorry.

Är lite bakis men kan inte sova så jag gick upp med F som vakna för en halvtimma sen. Kommer nog bli trött senare misstänker jag men då har M fåttt sova lite.

Pippil8, tack SNÄLLA för lånet, den blir perfekt!  Men har E verkligen använt den? I så fall, låg han heeelt stilla då? Den se r så ny och fräsch ut??? Dum fråga kanske men hade han blöja i den?

Som sagt, superkul igår, det måste vi göra om! Hoppas ni får en fin helg!
    Kram

• SanniXx

Tack snälla för igår. Jag hade oxå superduperkul!! Lite för slemmiga människor på Kvarnen bara!

Jag va hemma 5, sen upp nu.. Tjohoooo Är glad att jag inte är bakis. Bara trött. Hur mår du Sole??

Vilka partyprinsessor!!!!

Nu är det shoppinglördag. Här ska handlas tripp trapp och lite till. Ha en bra dag..

• Lillenlillen

Nu har även jag vaknat! Erik satte in Inez i sängen för en kvart sen, hon ammade igår innan jag gick och i morse såg de ut som basketbollar (helt sjukt, jag ammar ju extremt lite nu!) så hon var hon tvungen att äta lite för att hjälpa mig. Men hon börjar glömma hur man gör så hon tuggar med käkarna(sådär majsigt på morgonen!)

TACK alla grymma tjejer för igår!

Men snälla, vad är det för män som tycker det är okej att smeka en bakifrån obehindrat på dansgolvet? Nej nej, inte okej! Tack Sofffy för dina heroiska insatser som body guard

På det hela taget en jättebra kväll, kram till er!

• Zul

Tack alla goa för en jättekul kväll! Vi var bäst, resten var slemmon. Hjälp, har jag varit borta sååå länge från utelivet att det nu är helt OK att respektlöst tafsa på tjejerna? Oroande, säger doktorn. Det var roligt att stå ute och röka med er, men fy var är min röst idag?

Jag gick nog hem runt 2, blev det 5 sen...?

Nu ska jag sätta mig i bilen till Gbg, hmm, får nog ta med en kräkpåse!

ha det gott, syns om nåra dar när jag kommer tillbaks eeensam....

• Sole

halloj!

jag har inte varit ute så sent och druckit så mkt på jag vet inte när! OM det ens har hänt efter tonåren. Kl 04 var jag hemma och vaknade 9,30 och kände mig fortfarande full, som värsta tonåringen!

Lillen
    håller med, nej det är inte okej at ttafsa sådär, fattar inte att de måste tro man blir intresserad av sånt??

Jag tycker iallafall repeat-killen från Gbg var kul

Snart vaknar V upp, då ska jag fixa lunch åt han sen åker V och L hem till svärföräldrarna så jag får slappa ifred, så skönt!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

zul
    jag, TH och bianca åkte vidare till Patricia

*Viktor född 2007-03-18*
  • Emma3

Kikar in. Ni verka ha haft det trevligt igår med ett undantag. Sent såg jag att det blev oxå

Mamma till underbara Leo 070320
  • Sole

tack alla goa mysiga mammor för en superdupertrevlig kväll!
    ska lägga upp bilderna på Facebook, säger till när de ligger där

*Viktor född 2007-03-18*
  • bianca2

Tack allihopa! Superkul men lite sent
    e inte heller bakis idag men trött. när jag kom hem råkade jag väcka M så vi lågo snacka till 06. smart...
    kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6