• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Swenglish

TACk för igår! Jag hade urkul! Ni är bäst! Fick sova till halv elva, å jag känner mig pigg och utsövd och inte så bakis faktiskt.
    Idag ska vi börja röja Fs rum.

Kom ihåg flickor: Mjölk är hårdare än silikon! (uttryck myntat av Plutten re bröstens densitet.)

• Plutten forever

Tack för igår alla! Vad kul det var, synd med tafsandet på dansgolvet bara (känner mig nästan ansvarig eftersom kvarnen är mitt gamla stammisställe)

Men var ni ute till 5? Starkt jobbat! Jag tyckte att halv tre räckte bra...

Ja, det är klart att Mjölk är hårdare än silikon! Det var bara att klämma lite på Björklöv för att konstatera det

Sole och Sofffy: ska bli kul att se era bilder sen!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Hellur

Tack alla för en jätte trevlig och rolig kväll igår! Det måste vi göra om snart.
    Men usch för alla äckliga taffsande killar.

Hamnade men en super pratig, men trevlig, taxixhaufför som höll låda hela vägen hem.

• Ginger6

Men halloj! En till som är trött & bakis-sliten idag, men det var verkligen skoj igår!! Tack alla party-prinsessor! Hoppas alla barn är tysta o snälla idag

• Frill

Hej hej och tusen tack för igår! Jag är tröööött, men inte alls bakis faktiskt.
    Och ni är ju bara världens bästa gäng!!! Och fasen vad snygga alla var. Jag tyckte absolut inte att vi såg ut eom ett gäng trötta småbarnsmorsor

ABC, gick det bra med G när du kom hem? Vad synd att du blev tvungen att gå så tidigt.

Sole och gänget, imponerande festenergi att dessutom dra vidare.

Jag gick upp strax efter tio, då var E ute och gjorde vår plikt på städdagen medan A sov i vagnen, så jag fick äta frukost i lugn och ro. Skönt! Nu har vi häckat framför tv:n och busat med Adam hela förmiddan. Och det är väl typ planen för em också.

Pluttmor, det är väl inte ditt fel att folk utnyttjar trängseln på dansgolvet för att grab a feel heller. Men jag störde mig också skitmycket på det. Existerar inte sexuella trakasserier som begrepp på krogen?

Zul, ha så bra i Gbg.

• Plutten forever

Frill: nej, det är klart att det inte är mitt fel, jag kände bara att jag gjorde så mycket reklam för kvarnen, så är det fullt med slemmon. Tråkigt! Jaja.

Nu har jag ätit pizza (å vad gott!) och slappar i soffan med kaffe och Polly.

ABC, jag undrar också hur det gick med G när du kom hem? Hoppas han lugnade sig.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • J79

Tack alla snygga mammor för igår! Är så glad att jag inte är bakis idag.
    E vaknade kl05 och ville stiga upp jag var så glad att det inte var jag som skulle ta hand om henne.

Ha en trevlig helg!

• ABC08

Tack för en trevlig kväll igår! Det blev ju lite kort men det kanske blir fler partykvällar framöver?

Frill, Pluttmor- Jo då direkt när jag kom hem blev han lugn. När han såg mig liksom sträckte han sina armar mot mig och ville kramas. Gulligt att han tycker om en, men lite tråkigt att inte pappan duger.

Låter irriterande med tafsande killar men annars verkar det som att ni hade riktigt skoj, och oj va ni partade länge!
    Så småningom ska jag också vara ute och festa till sent på natten.

• Frill

ABC, vad typiskt. Men skönt att han blev glad när du kom.

Pluttmor, E är och köper pizza just nu

• Sofffy

Hallå tjejer!!

Ja tack för en supertrevlig kväll igår! Jättegod mat o mojitos

synd bara att det va så jäkla dålig musik o tafsande killar på dansgolvet.

Vi åkte till Babyland i Barkarby i förmiddags o va där ute på outleten sen hela dagen, jag va inte särskilt motiverad att åka dit i morse, men de hade rea på stokke-barnstolarna endast idag 1099:- ist för 1499:- så ja ville inte missa d. E sjukt nöjd med den, köpte en svart som matchar till matbordet men vi fick inte med ngn såndär sele som man har till så att de inte trillar, så vi kan inte använda stolen än.

Johanna: Fick ni med sele när ni köpte er stokkestol? Eller va man tvungn att köpa det separat, har för mig att du sa ngt om att du hade beställt klädsel till stolen på ngn hemsida, vilken adress va det?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6