Sole: Det är nog inte så svårt att måla om!
Bianca: Förstår att det var det där hon ringde om i fredags då? Fy fan vad hemskt! Verkligen fruktansvärt, mardröm.
Sofffy: Inte roligt kanske men gud vad jag garvade åt din beskrivning av Ebba, hon e ju bara för härlig. Busunge! Och värre blir det väl :-P Men jag ska inte kasta sten i glashus, om Inez börjar röra på sig nån gång nästa år(!) så lär hon dra med sig halva huset runt lägenheten, hon är ju så ótroligt stark. Idag spände hon ihop käkarna så det var helt omöjligt för mig att dra ut tidningspappret som åkt in = hon svalde det. Och sen slet hon min nya Mama-tidning i små små bitar när jag tittade bort en halv minut. Sååå, jag ska inte retas
Pussa Ebba från mig
Sole: Meeeh, vad tråkig din dator är, himla party-pooper! Och Viktors vätskeersättning - hahaha! Underbart mammaknep.
Är det förresten någon som har kollat på bilden i min blogg idag?Kanske inte lika kul för andra som för mig som lever med människan, men shit vad jag garvade och grät (skratt-tårar om det finns nåt som heter det) om vartannat igår kväll....
I "natt" när Inez vaknade var det jättemörkt så jag försökte förgäves att få henne att somna om och sova några timmar. Men så tänkte jag att jag borde kolla klockan.. 07:50 var den, och naturligtvis tänkte jag som alla andra "men shit vad länge hon sovit"... Sen väckte min sambo tanken att klockan inte var tillbakaställd. 06:50 var den, och jag var helt SLUT i bollen. Så han tog upp henne en kortis och jag somnade om och sen kom de och la sig igen och vi sov till 10 (riktig tid). NICE! Nu har jag varit hos Björklöv och hämtat hennes mei tai-sele. Ska sy en sån! Sen ska vi på brunch på Såstaholm. Guld en söndag!
Kram alla söta mamor!