• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Hellur

Bor i Gröndal. Kan posta vägbeskrivning, om ni har sällis så kan Frill vägen.
    Om det inte är för krångligt får ni gärna köpa med något fikabröd/tilltugg. Ni får pengar av mig för det.

• Sole

frill
    ska vi ses vid Gullmars?
    vilken tid?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Sole, Gullmars blir fel håll för oss. Men vi kan bestämma en tvärbana som vi hoppar på.

12.45 går det en tvärbana från Gullmars som passerar här 12.51 och som är framme i Gröndal 13.00. Ska vi ta den?

• Sole

frill
    låter bra! vart ska jag stå?
    vart ska vi köpa fika?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Säg längst bak, så hoppas vi att båda får plats där.

Visst måste man väl kunna handla i Gröndal? Den stannar mitt i centrum där.

• Hellur

Det finns ett Konsum precis där ni kliver av tåget i Gröndal och så finns det ett konditori på hörnan (mitt emot bensinmacken) när man går upp till oss.

• Ginger6

Halloj! Hoppas ni hade mysig träff idag trots vädret, jag träffas gärna senare i veckan, torsdag?

• Plutten forever

Hej hej
    Sole, Hellur, Frill: Hoppas att ni hade det trevligt, men det är jag säker på att ni hade Själv har jag hängt med Alvins gudmor Nora hela dagen.

Usch vilket DEPPVÄDER, alltså jag blir faktiskt riktigt låg på riktigt. Det slog mig idag när jag satte på det nästan oanvända regnskyddet på vagnen att vilken fin höst vi ändå har haft!

Swe: Hur gick det på IKEA? Vad köpte ni? Vad roligt det ska bli att se hur det blir i Freddys rum sen!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Sole

tack för idag hellur och frill! jag var ju så duktig och åt fruktsallad hemma hos dig hellur men sen så hade vi några rutor vit choklad hemma som jag såklart smällde i mig

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6