• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sole

vad trevligt att ni är så m¨nga imorgon!'
    beroende på ifall mitt paket har hunnit komma innan ni kommer så kan jag köpa lunch, annars kanske ni kan gå via ica?

Träff TORSDAG hos Swe
    Swe
    sole
    pluttmor
    ABC08
    Hellur (ev)

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

nämen, ingen aktivitet i tråden!

ska bli kul att se er imorgon iallafall!

vilken tid pasar er?

kram

*Viktor född 2007-03-18*
  • Swenglish

Sole- jag tänkte gå till dig om det inte ösregnar, och passar in det med Fs sömn, är det alldeles för tidigt om vi kommer vid halv elva-elva? Jag kan ju gå in på Ica på vägen och handla åt alla om det passar? keldas orientaliska soppa har vi inte provat än!

• Sole

swe
    det går jättebra!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Plutten forever

swe: vad ska man ha i den då? vad kan den tänkas smaka? nudlar kanske kan passa?
    Jag kommer gärna till dig på torsdag, ska på 8-månaderskontroll kl 10, sen kanske hem och mata lite, vilken tid hade du tänkt?

Sole: jag kommer kanske också tidigt, fast det beror också på unge herrns sovtider. Måste gå igen när det är dags att sova, är väldigt svårt att söva honom inomhus om jag inte har vagnen. Så jag kommer när Plutto är vaken helt enkelt!

lillie: ha det så bra i thailand! gud vad härligt!

nu ska vi strax kolla på Simpsons-filmen

ps: idag ramlade plutten och gjorde illa sig på kinden, det började blöda pyttelite och nu är det ett märke. USCH! men han kryper och håller på hela tiden, omöjligt att stoppa varje litet snubbel. Det gick bra ändå.

• Björklöv

Mysigt med träff i morgon, men jag har tvättstuga och packning på agendan i morgon så vi kan tyvärr inte vara med Ni får ha det så trevligt

• Hellur

Sole - Kommer också försöka gå när W sover, när det är beror på när han vaknar på morgonen, men kommer nog också runt 11 skulle jag tro, är det ok?
    Har inte varit hos dig så kan du inboxa din adress, portkod etc. Skriv gärna också vilken närmaste busshållplats är.

• Zul

Sole: jag kommer gärna, men kommer nog inte förrän ca 13, om det funkar? ska jag handla nåt också? Kom på att jag nog inte har din adress...

• Ginger6

Halloj! Kul med träff imorn, har testat den orientaliska och hade då i blandade bönor från Go green, naturell yoghurt och hackad persilja. Mums! Jag kommer gärna också lite senare, typ vid 13 också som Zul, om det funkar som sagt. Önskar också adress o portkod, även om jag varit hos dig Sole...gick ju från parken då så jag minns inte exakt.

• Sole

jag inboxar adress och portkod!

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6