• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sofffy

Hej hej!

Hoppas allt e bra med alla. Hade varit superkul o haka på träffen i morgon men vet inte om ja hinner. Åker ju till gbg på ons med ebbisen o måste packa allt o tvätta kläder o e bjuden på frukost hos en kompis på morgonen. Men om jag hinner så vill ja jättegärna imån komma om jag får, såhär i sista minuten?!
    Ni är ju redan så många. Vore kanon om du kunde inboxa kod o adress till mig också sole isf.

Kramis

• J79

Vad många vi blir imorgon, kul! Jag kommer efter E har ätit lunch och sovit en stund så jag kan tänka mig att det blir någon gång mellen 12 och 13. Jag hoppas att det passar. Sole du får gärna inboxa mig också.

• J79

Träff tisdag hos sole
    Sole
    Hellur
    J79
    pluttmor
    Swe
    zul (ev)
    Ginger
    ABC08
    Sofffy (ev)

Hoppas att det var ok att jag skrev upp dig Sofffy.

• ABC08

Sole- Vi kommer nog vid typ halv 12-12. Har inte varit hos dig, så inboxa gärna info.

• Frill

Hej efter en trevlig helg.

I lördags promenderade jag med en kompis i Enskede och sen hade vi tjejfest hemma hos henne på kvällen. Hon har en 8-veckorsbebis och både jag och en 10-mån.mamma blev helt tårögda när vi såg honom Det är så det känns i magen när man ser så små knytten.

Igår gick jag duktigt upp fast jag var trött och bakis. E fick frukost med ägg och bacon och en slips och ett kort med honom och A i Hammarbykläder.
    Och sedan var vi och åt lunch hos våra kompisar, som just fått reda på att de åker till Korea på onsdag för att hämta hem sin son! Jättekul.

Idag har jag lunchat utan barn och varit och hämtat nycklar till frilanskontoret. Det kanske blir lite kul att börja jobba ändå.

A vaknar och är ledsen, men hittills faktiskt bara på kvällstid. Tror att han märker att vi är där på nätterna, så då somnar han om igen.

Hade jättegärna träffats, men han har varit jättesnorig på morgnarna, men som vanligt på eftermiddagarna. Tänkte kolla läget innan jag utsätter andra barn för hans sällskap. Men om ni ska promenera kanske vi kan hänga med bara på den annars?

ABC, kul att dopet blev lyckat.

Lillie, nu ser du inte det här, men ha det så bra i Thailand!

• Sole

nu blir jag säkert avstäng för spam, men hör av er om ni inte fått vägbeskrivning!

nu är vi rätt många så jag tror vi får plats med alla vagnarna i min port, annars får vi sprida ut dem i portarna bredvid, husen sitter ihop.

nu stänge rjag ner för idag men går in imorgon och kikar!

kram

*Viktor född 2007-03-18*
  • Swenglish

Sole- F är som Alvin och måste sova i vagnen, så jag får komma i vakentiden... Jag köper lite tillbehör, tänkte typ kikärter eller bönor som Ginger sa, och youghurt, bröd osv. Ska jag köpa nåt till fikat också? Tror ni det räcker med 4 soppor?

plutten, du kan komma när du vill, efter BVC om du vill och mata här, beroende på Plutten.

Frill- det låter som en rolig helg! Hoppas A kryar på sig!

Soffy- ha det så bra i Götet om vi inte ses imorgon!

• bianca2

åH!! Vad mysigt med träff imorgon. Hinner tyvärr inte komma. Ska förbi UD o fixa lite m papper inför vigsel i Thailand och sen ska ´jag fika med några kompisar. Tror dock att jag kan komma till SWE på torsdag
    Kram

• bianca2

Träff TORSDAG hos Swe
    Swe
    sole
    pluttmor
    ABC08
    Hellur (ev)
    Bianca2 (ev)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6