th: Alvin ska "önska sig" två barntavlor från isas form, tror jag skrivit om det förut: www.isa.nu/shop/index.html
Sen vet jag inte, lite roligare leksaker? Nu har han bara bebis-leksaker, och han är ju stora killen nu!
Lillen: usch, stackars Inez! Det är klart att det är jättejobbigt! Hoppas verklgien det går över FORT! Inga symptom här (so far) iallafall.
swe: när somnade F till slut? Gick det bra när J kom hem? Usch vad jobbigt det måste varit...
Ja, alltså, jag känner mig som värsta puckot nu, men igår på 8-månkollen tipsade min braiga bm om att prova att ge vatten på natten istället för mat (ersättning). Och det funkade! Den senaste tiden (1-2 veckor) har A börjar vakna mitt i natten igen och gallskrika, och det enda som hjälper är mat. Så i natt ställde vi en nappflaska med vatten bredvis spjälisen. Och nar han vaknade fick han vatten direkt, drack några klunkar och somnade om! Hurra! Hoppas det fortsätter så, jag är såååååå trött på att gå ner och vispa ihop ersättnig kl 3 varje natt. Han var alltså törstig! Inte hungrig! Han sov 18.30-06.30 utan mat, bara lite vatten alltså.
Ikväll ska vi flytta in A i hans nya rum. Spännande!