Välkommen hem från Sveriges baksida, Sofffy! Have missed you! Kommer gärna på fika hos dig (för typ femtielfte gången).. Kan man få ta med något den här gången?
Fika hos Soffy på Kungsholmen efter kl 13 på onsdag:
Bianca
Ginger
sole
Hellur (ev)
J79 (ev)
Swe
Lillen
Björklöv: Hoppas verkligen det blir bättre för allas er skull!
Inez sov natt nr 4 rätt igenom 19.30-07.30 (vaknade faktiskt exakt halv, sjukt..) Gjorde nåt litet ljud vid 4-tiden (jag blev stel och fick panik och ville INTE gå upp och gå in i rummet) men somnade fort om. Däremot var Erik uppe och sprang i sömnen två(!!) gånger. Han har pratat förut men aldrig gått. VÄldigt underhållande, ska gärna berätta på fikan
Var iofs lite rädd att han skulle väcka Inez eftersom jag inte ville ropa och väcka honom mitt i ett steg....
Annars angående nattning måste jag säga att Erik är mycket duktigare än jag nu när vi inte har tutten att stoppa in i tid och otid och matförbud mellan 19.30 och 07.30... Går jag in så blir allt 76 resor värre, går han in så kan man ge sig tusan på att hon blir tyst och lugn i timtal. Och han är lite väl snäll med att göra det just därför, jag borde öva mer! Men jag tror det till stor del handlar om att hon är van vid en mamma som tillåter och tar upp och ammar jämt o ständigt. Not anymore!
Ses imorgon, skitkul!
kram alla söta