Sole - Jag vet att det liksom "hör till" men känslan går ju inte att radera ut bara för det
Idag har K ett tjusigt blåmärke på pannan, får se om jag får nån kommentar om det på BVC
Swe, pluttmor (å säkert nån till???) - Om ni visste hur jag funderat och tänkt och INTE kommit fram till nått. Det stämmer att det går lättare när jag inte är hemma, men eftersom en del av nattningsrutinen är att äta, dvs amma, så blir det svårt att vara borta. Och egentligen vet jag inte om det går så mycket bättre? HOn blir arg på flaskan, men tar den efter ett tag :-/ Sedan "letar" hon efter mig. Så hon somnade av ren utmattning, kanske inte gråtandes men ändå...
W fick ta henne även när jag kommit hem (och lagt mig) och vad händer, jon hon drar ned spjälskyddet och får syn på mig, självklart ville hon komma till mig då! W försökte verkligen (och var jätteduktig) men tillslut gav vi upp när K kämpat och sträckt sig efter mig i över 10 minuter. Nästa tisdag sover jag på soffan!!!
Jag tror (och hoppas) att det är övergående, det här är hennes 8-9 månaders kris