• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Hellur

Tycker också det låter bra att besöka Andys. Har varit där en gång, finns mycket plats för barnvagnar och fika
    Vad bra att det är lugnt, då får våra små krypande tyranner invadera minibebisarnas mammagrupper

Spännande avslutning på Greys. Nu får man väl vänta ända till april innan man får se vad som händer. Gäller oss som inte laddat ner alltså

• Swenglish

Gomorgon! Natten gick såhär: Ramsade tills F somnade, han vaknade nån timme senare, jag ramsade, och sen på natten vakande han två gånger och J gick in, han somnade om direkt. Bättre och bättre alltså! jag vågar fortfarand inte gå in på natten, är rädd att han skriker upp sig om jag kommer.

Lillen- har du och E olika ramsor? Och märks det nån skillnad på vem som ramsar på Inez reaktioner?

Plutten- jag frostar av frysen varje vecka, det SKA man göra! (Det var säkert två år sen sist så det behövdes verkligen...)

ABC- hoppas G mår bättre idag!

Ginger- hoppas det löser sig med sängarna!

Bianca- var var ni nånstans som var så roligt till 5? Och har du hämtat dig än? Jag vill också ut och festa! Jag röstar på afterwork nån gång i december, typ vid 5-6 så att barnvakten/pappan/farfar hinner hem och kan lägga!

• Hellur

Swe - Kan egentligen inte hålla mig. Men har ingen som helst aning om hur man laddar ner.
    Skönt att nätterna går bättre och bättre! Är det AW som ni kör? Vill också få mer "kontroll" över W's nattande och sovande.

• Sole

hellur
    om du bjuder på kaffe kan jag komma över och ha "nerladdningskurs"

Andys ja - kan vi inte gå dit nästa vecka?

Var det nån träff idag? jag ska till sjukgymnasten vid 12 sen är jag lös och ledig

• Sole

frill
    måste fråga även om det känns bara som en tillfällighet, men ditt kompispar som har fått hem sin adoptivson från Korea, heter killen i familjen möjligtvis Henrik?

• SanniXx

Jag följer gärna med till Andys

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • bianca2

God morgon!
    har sovit ända till nu. Jag är sååååå bortskämd m min sovande bebbe. Hoppas det håller i sig en månad till...

swe - vi var på diverse ställen på stureplan, kanske inte så roliga ställen men vi som var ute hade superkul ändå.
    kan inte vara m på afterwork i december. åker ju till thailand nästa söndag men i januari när jag börjat jobba

• Plutten forever

sole: ja, en träff idag vore trevligt! Har för mig att någon annan ville, kanske Hellur?
    Vi gick upp kl 6 men har precis sovit 1,5 timme, så himla skönt! Säger som du Frill: vetskapen om att man snart får sova igen är vad som får upp mig på morgonen.

nu är det frukost för mig och om någon timme lunch för plutten, efter det kan jag ses.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6