God morgon!
Swenglish; Åhh känner med dig, haft en likadan natt som dig. Är helt slut! Det började ju så bra med att Ebba somnade tidigt. Tobbe höll på o måla i hallen o ja skulle precis till o gå in i duschen vid 22 så vaknade hon o kunde inte sova förrän 00 o då va jag så trött att jag inte orkade duscha. Grejen va nämligen att under förmiddagen i går så tryckte jag i henne lite för mkt välling, så hon kräktes upp allt över mitt hår :-/
Tänkte att ja skulle duscha nu i morse, medan Tobbe fortf va hemma, men hon vaknade varje timme i natt o höll på så jag orkade inte. Nu har hon vart vaken sen 9:00 o verkar inte det minsta trött, så ja går här med mitt tapetklisterhår o väntar på att hon ska somna.
Björklöv: Det måste vara jättejobbigt för din sambo att Clara är så bunden vid dig just nu o att det bara är du som duger. Vi har det likadant här hemma. Ebba har väldigt svårt att somna när pappa nattar henne, men bara om hon vet att jag är hemma. När jag är iväg så är hon hur go och snäll som helst. Precis som hon har ngn instinkt att "jaha mamma är inte hemma, ja då får väl pappa duga". Kanske är det likadant för er? Tycker du ska gå på kören ikväll. Kram!
Ang morgondagen så bor jag på Bergsgatan 29 portkod 0915 och om man åker tunnelbana så är det bå linje uppgång rådhuset-polishuset, bergsgatan eller buss 3 mot karolinska så går man av vid kungsholmstorg.
Lite kuriosa från kändisvärlden när en annan försöker vända på alla slantar för att kunna köpa julklappar i år.
Familjen Beckham har hyrt in en tomteimitatör med riktiga renar som drar en släde med barnens julklappar och dessutom överöst deras 90-miljoners villa med konstgjord snö. Allt detta till den nätta prislappen av en halv miljon kronor.