• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Frill

Halloj på förmiddagen. Har vaknat efter luren, gjort kaffe och faktiskt för en gång skull dessutom druckit en kopp av det
    Konstaterar att A gillar reaggeae-beaten i Desmond och träskpatrasket bättre än svänget hos Jojje Wadenius.

Sofffy, tack så jättemycket för igår! Jättegott och mysigt. Och vad fint ni hade det!
    Vi var på babysim sen, och A blev fotograferad under vattnet. Hans hemska mamma höll tyvärr på att dränka honom. Jag var så koncentrerad på foto-instruktionerna att jag tryckte ner honom under vattnet utan att ge dyk-kommando. Tur att han är så cool.
    Fack-debatten efteråt var intressant men ännu trevligare var besöket på Pelikan efteråt med tre av mina frilansande kursare

Jag är imponerad av Bianca, som är en sån partydrottning, Pippil8, som på riktigt äter middag hela familjen samlad (i förrgår åt A i köket, sen jag och E framför tv:n, sen jag kaffe framför datorn (Ugly betty) och E i vardagsrummet (fotboll) och det var en rätt normal kväll) och Swe, som frostat av frysen! Jag trycker igen lådorna med våld och hoppas att lite is ska skavas av i farten...

Björklöv, Klara har vuxit om A.

Är det INGEN som tittar på Heroes? E misskötte sitt bevakningsuppdrag igår och kollade fotboll i stället!!! Så nu vet jag inte vad som hände.

Vi vill gärna träffas idag! Måste ju passa på sista veckan.
    Sole
    Pluttmor
    Hellur
    Frill

• Sole

och jag ser fram emot att träffa plutten

hellur
    jag kan visa dig nerladdning här hemma!

• Hellur

Toppen, då kommer vi när W och jag har ätit Sole! Men framåt 14 blir det nog.

Frill - Ska vi ha sällskap till Sole?

• Frill

Hellur, det hade varit kul, men jag har ingen remsa Så det blir nix tvärbana för mig och snikbuss hela vägen.

Sole förresten, pappan heter inte Henrik utan Ulf. Hade varit roligt med gemensamma bekanta.

• SanniXx

Åh, på tisdag kan inte vi följa med till Andys, vi skulle inte kunna ta det en annan dag? Onsdagen?

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Hellur

Frill - Ok, så ses vi hos Sole senare. Hoppas på slippa stämpla, ibland går de bara förbi om man ignorerar Fy skäms, jag vet, men man blir lite snål.

• Plutten forever

sole: verkligen snällt att vi kan vara hos dig! När ska V sova på em? Om det är ok tänkte jag prova att lägga A i Vs säng vid kl 14, kommer kanske inte gå, men nu när han är så bra på att somna själv med ramsa så kanske kanske... Annars blir det en kort fika för mig.

frill: vi äter också alltid middag hela familjen vid köksbordet, eller alltså jag Dan och Irma än så länge efter att A somnat. Men snart får vi börja äta tidigare middagar så att plutten kan vara med också!

• Hellur

Ang. Andys på onsdag så är det en klädes mässa där och man måste ha inbjudan för att komma in. Så är nog inte bästa dagen att fika där.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6