Halloj på förmiddagen. Har vaknat efter luren, gjort kaffe och faktiskt för en gång skull dessutom druckit en kopp av det
Konstaterar att A gillar reaggeae-beaten i Desmond och träskpatrasket bättre än svänget hos Jojje Wadenius.
Sofffy, tack så jättemycket för igår! Jättegott och mysigt. Och vad fint ni hade det!
Vi var på babysim sen, och A blev fotograferad under vattnet. Hans hemska mamma höll tyvärr på att dränka honom. Jag var så koncentrerad på foto-instruktionerna att jag tryckte ner honom under vattnet utan att ge dyk-kommando. Tur att han är så cool.
Fack-debatten efteråt var intressant men ännu trevligare var besöket på Pelikan efteråt med tre av mina frilansande kursare
Jag är imponerad av Bianca, som är en sån partydrottning, Pippil8, som på riktigt äter middag hela familjen samlad (i förrgår åt A i köket, sen jag och E framför tv:n, sen jag kaffe framför datorn (Ugly betty) och E i vardagsrummet (fotboll) och det var en rätt normal kväll) och Swe, som frostat av frysen! Jag trycker igen lådorna med våld och hoppas att lite is ska skavas av i farten...
Björklöv, Klara har vuxit om A.
Är det INGEN som tittar på Heroes? E misskötte sitt bevakningsuppdrag igår och kollade fotboll i stället!!! Så nu vet jag inte vad som hände.
Vi vill gärna träffas idag! Måste ju passa på sista veckan.
Sole
Pluttmor
Hellur
Frill