God kväll tjejer!
Äntligen har Ebba somnat, suck! Kl 22 liksom. Hon kommer ligga o sova halva dan i morgon. Ska på möte i morgon kl 12 med min nya chef, bla ska vi tala om möjligheten till löneförhöjning o ja e sjukt nervös. Håller på o skriver ner lite bra argument hära, hoppas hoppas att ja får det!
Bianca: Synd att du o Putte inte kunde komma igår, men hoppas att vi ses snart så man får höra om ditt vilda partande o få drömma sig bort lite från vardagen. Här har det inte blivit festande på år o dag känns det som. Men är bjuden på glöggfest i dec då blir det röj. Ska bli så himla spännande o träffa August också som blivit så lång. Hehe ska bli intressant o se skillnaden i längd mellan han o Ebbi, de e ju typ 15 cm som skiljer nästan.
Lillen: Ja e också sugen på tryfflar. Du får göra 2 nya satser tills vi kommer o hälsar på
Det e spikat. Hur gick det med tapeterna, hittade ni några fina? Kom igen! Du måste såklart säga till vilket datum och vart du ska o sälja så vi kan komma o köpa. Va e de för stora kjolar, ser de knasiga ut eller? Haha Låter jättemysigt, skulle ja också vilja jobba extra med
Hellur: Som anställd på mäklarfirma så tar jag mig friheten o ge dig lite stylingtips
Plocka bort alla privata foton och alla småsaker som ligger framme, så det ser avskalat ut. Då ser det större ut och så kan folk se hur de vill ha det. Köp färska kryddor att ha i köket, färsk frukt i fruktfat och blommor (i neutrala färger) till borden och fönstren (de man har sedan innan har en tendens att se tråkiga ut såhär års). Se till att alla handdukar överallt, särkilt i badrummet är rena (lätt o missa det när man storstädar överallt annars)
Tänd ljus!!!!!
Du hade säkert redan koll på detta, men bara lite extra tips om du hafde missat ngt
Verkligen lycka till på visningen!