Halloj!
Nu är vi tillbaks igen! Vi kom i och för sig hem i tisdagskväll men det har tagit några dagar att läsa ikapp allt.
Oj vad det har hänt mycket på två veckor, magsjuka, husköp, mammaledigheter som är över, tänder, mens, ändrade sömn- och matrutiner mm, jag ser verkligen fram emot att få se er snart.
Vi har haft det superbra lite kort sammanfattat. F trivdes som fisken i vattnet, dock var ac:n en nödvändighet, främst på nätterna. Resan som jag var mest nervös över gick sådär bra ned och jättebra hem om man säger så. Jag nojjade och tog med burkmat och det är jag så nöjd över nu i efterhand, hade inte varit kul att jaga runt och leta efter det, de thailändska blöjorna är dock helt ok. Ja, ni lär få höra mer sen.
F började åla sig fram för ett par dagar sen, vi har introducerat två lagade mål mat per dag och hon har fortfarande inte fått några tänder. Nattsömnen är sådär, vaknar till flera gånger per natt men det funkar ok ändå. Hon kan också klappa händerna, ibland till och med på "order", hur gulligt som helst. Ja, det var en lägesrapport från oss.