• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sole

Frill och pippi
    lycka till på jobbet idag!

Frill
    kanon att din mamma skaffat resesäng, då slipper ni släpa hemifrån. V sov ju i sin hela sommaren på landet och kommer även göra så nästa sommar. men nu har vi den hemma för de gånger vi är bortbjudna.
    tycker det har funkat hur bra som helst även om han har vaknat när man klätt på och stoppat ner honom i vagnen. när vi sen kommer hem och lägger ner honom i hans säng somnar han direkt.

• Lillie74

God första advent allihopa! Vi var på glöggparty igår och åt massor med pepparkakor, lussebullar och gott hemmagjort julgodis, mums mums.

Ja, lycka till på jobbet idag Frill och Pippi.

Kan vi inte bestämma en träff nästa vecka redan nu? Vi skulle kunna vara hemma hos mig då, det kommer bli trångt men finns det hjärterum.... jag föreslår en dag så får vi se om ni kan.

Träff hos Lillie onsdag 12/12

• bianca2

och lillie: Vi sk aju träffas en sväng imorgon så de som inte vill följa m till ikea kan ju fika med oss?
    kasnke odenplan, fridhemsplan eller solna?

träff tisdag 4/12 norrort:
    Lillie
    Bianca2

inatt sov A 20-9.45!!!! utan att vakna. helt sjukt. han behövde nog sova igen från helgen då han var uppe så länge

• Björklöv

Nej men inte på onsdag Då hade jag tänkt gå på julavslutning på ÖF

• Sole

jag ses gärna imorgon och gärna Odenplan eller Fridhemsplan
    Lillie
    Bianca2

träff 12/12 hos lillie
    lillie
    sole

• Lillenlillen

Är det ingen som vill ses idag? Jag har tråkigt! Inez sov till 7.30, somnade om till 9.30 (helt emot Anna Wahlgrens principer) och somnade igen 10.30.... Måste vara en protest mot vädret!!

• bianca2

Hej igen:

Är det ngn som känner ngn som vill börja jobba på vår skola efter jul? Vi behöver folk med eng, filosofi, ifdrott och matte. Om ni vet ngn - hör av er. gymnasienivå)

• Sole

lillen
    tills för en stund sen hade jag inget bokat idag, nu ska mamma komma på fika. hade varit trevligt annars!

V sov till 8 idag, somnade om kl 10 och sover än. en till som protesterar mot vädret

• Lillie74

Ang. i morgon så ses jag gärna så tidigt som möjligt, vi ska till BVC 15.45 sen.

Bianca, fatta hur skönt ni har det, F vaknade typ 140 ggr i natt för att hon tappat nappen, sen vakande hon kl 5 och var hungrig så jag gav henne lite välling (helt emot vad vi bestämt att vi ska göra) men då somna hon om till 7 i alla fall.

Sole, du glömde skriva in dig själv, jag gör det åt dig.

Lillie
    Bianca2
    Sole

• Björklöv

Lillen - Jag har inget annat planerat än att (kanske) ta mig till granit för att köpa en ljusslinga... Ska snart ge K lite lunch, sedan tänkte jag... ja göra nått

Lillie
    Bianca2
    Sole
    Björklöv (om jag inte åker till Ikea)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6