Hej!
Engelska gästen har farit nu, har varit trevligt! Däremot har vi en totalt 8/9månaderskrisi bebis, klängig, sover dålig, helt ombytligt humör, äter mycket sämre...kul! När han han är arg/ledsen sträcker han sig efter mig och bara jag duger. Väldigt frustrerande!
Bianca och Sole- sååå avis på ert sovande!
Lillen- om I vaknar och är ledsen, går du/E direkt och ramsar då eller väntar ni ett tag?
Emma&Hellur- Lillen har kört Anna Wahlgrens Sova Hela Nattenkur, info finns tillexempel på annawahlgren.com. Jag har kört nån slags light-version, med buffning och försöker få honom att lystra till en ramsa. Däremot funkar ingen ramsa i världen när han vaknar och skriker vid 4-5 som han alltid gör... Det enda som hjälper är att amma. Vi har kortat ner läggningarna, det tar ca 10 minuter innan han somnar, men han gnäller alttid.
Lillie- jag rekommenderar absolut att ta bort nappen, F vaknade också massor innan vi tog bort den, nu vaknar han högst 2-3 gånger på natten. Det tog en natt så hade han glöt den och inte ens den natten var särskilt jobbig. Jag upplevde dessutom att han blev mindre gnällig på dagen också efetr att den var borta!
Frill&Pippi- hoppas det gick bra idag!
Plutten- tråkigt med bakslag, men det har säkert att göra med 36-veckorssprånget! 9.30 blir jättebra imorgon!