Pippil8, ja, när de ställer sig upp blir det svårare, jag skriver under på det - Alvin ställer sig ofta upp, ibland känns det som att han gör det i sömnen, för om man komme rin, lägger ner honom så somnar han direkt på en sekund. Men han fattar inte att han kan lägga sig ner själv... Samma när han sitter upp i sängen, man måste lägga ner honom igen.
Grattis till första avklarade arbetsdagen!
Vi (alltså Dan, jag sitter ju vid datorn) håller på för fullt med att montera upp trappgrinden - inte en sekund för tidigt! Varför börjar man barnsäkra när de redan kan krypa? Jättedumt. Det borde vi gjort typ i somras... (skäms...)
Frill: Grattis du med till första avklarade dagen! Ja, A var glad när han vaknade, helt klart var det tröttgnäll innan.
Just det! Måste bara slå ett slag för bibliotek! Idag var vi på bibblan och lånade en massa böcker. Bland annat "Hitta på!". Alvin fick ett eget lånekort, så gulligt! Men han kunde inte skriva sin namnteckning... Min plan är att låna massor av böcker på bibblan, se vilka som blir favoriter och sedan köpa dem. Barn vill ju läsa samma bok 100 gånger om så då är det ju klokt att äga favoriterna.