• Fröken svår

WT-namn??????

Vad är WT-namn?? Nyfiken i en strut....

• Svar på tråden WT-namn??????
  • Me o Mike

Mm jag håller med..

heku skrev 2007-09-12 16:44:21 följande:
    Jag hade ALDRIG hört begreppet innan jag klev in här på FL. Vet inte det kanske kan vara så att  sånt här diskuteras i något fiinare kretsar...inte vet jag. Men som folk här inne påstår, att bara för att min pojk heter Kevin så har han inte samma chans som tex en Gustav. Sånt HATAR jag, dömma folk pga namn. Trångsynt!
  • idiblon
    heku skrev 2007-09-12 16:35:37 följande:
    Du tror inte att jag har samma framtidsdrömmar för min son Kevin som jag har för min son Ludvig eller??   
    Berätta om dina, så får vi se. Vore intressant!
  • heku
    idiblon skrev 2007-09-12 16:50:45 följande:
    Berätta om dina, så får vi se. Vore intressant!
    jag önskar mina pojkar, både Kevin och Ludvig ALL lycka, och väl i livet, precis som alla andra mammor och pappor önskar sina barn! Ganska enkelt va??
    Relax Take It Easy........Äla heilu
  • idiblon
    heku skrev 2007-09-12 17:06:31 följande:
    jag önskar mina pojkar, både Kevin och Ludvig ALL lycka, och väl i livet, precis som alla andra mammor och pappor önskar sina barn! Ganska enkelt va??
    Ja. Men hur? Hur ser utsikterna ut?
  • Mia888

Måste bara fråga vad ni tycker om namnet Niki? Min sambo tycker att det låter som en porrskådis Men jag tycker det är jättefint.

• Tovespove

Uttrycket white trash härstammar absolut inte (inte heller den försvenskade användningen av termen) från den här siten! Jag tycker att det pratas om white trash lite varstans, alla jag känner vet iaf vad det innebär och jag känner ingen på familjeliv.

• Fru Allerdahl
    idiblon skrev 2007-09-12 17:10:34 följande:
    Jag förstår faktist inte hur du menar?

Vem vet jag kanske är WT i vissas ögon här? Är Theodore wt?
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Theodore ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ 2/9 -2006 .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • heku
    idiblon skrev 2007-09-12 17:10:34 följande:
    Hur jag tror utsiktena ser ut?? Fundersam 

Ja det beror sig på vad dom själva tycker där det börjar bli dax, jag stöttar dom oavsett.
    Finns ingen möjlilghet att Kevins väg redan är utstakad pga, och att Luddes utsikter skulle se bätter ut. Finns inga som helst belägg för detta...SÅ!
  • heku
    Fru Allerdahl skrev 2007-09-12 17:21:38 följande:
    Jag förstår faktist inte hur du menar? Vem vet jag kanske är WT i vissas ögon här? Är Theodore wt?
    och vem är det som bestämmer vilka namn som är WT då? Inte jag iallafall. Finns inga WT namn som jag känner till...
  • Fru Allerdahl

heku: neej, det är rätt sjukt.. Man väljer ju namn man tycker är fina & jag kan tänka på vissa misslykade familjer när jag hör vissa namn men det beror ju på erfarenheter.. Vissa namn tål man ju knapp om nån man ogillar heter så också.. Så enkelt är det!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Theodore ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ 2/9 -2006 .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden WT-namn??????