• Iorlover

spyfobi!!!!!

Nu har dagis o skola börjat o alla sjukdommer kommer! Hörde att en tjej gått hem från sonens dagis i torsdags efter en kräka!
    Så var den dagen förstörd...känner efter, ångest, stenkoll på sonen mm.
    Finns det flera än jag med denna totala skräck för magsjuka? Kan knappt skriva ordet!

• Svar på tråden spyfobi!!!!!
  • Emma w S

nu har jag också reggat mig, men man får vänta tills man blir accepterad eller nåt.
    Men det verkar vara en bra sida. Där kan man få tips på behandlingar och sånt.
    Finns kanske lite hopp trots allt  

det perfekta livet... finns det att köpa så står jag först i kön
  • TLT

hej jag är medlem där men jag tycker att det är så rörigt gjort och jag fattar inte riktigt vart jag skall klicka.....

• zasata

inte jag heller =/ men antar att man lär sig..

TLT skrev 2007-11-05 21:29:54 följande:
    hej jag är medlem där men jag tycker att det är så rörigt gjort och jag fattar inte riktigt vart jag skall klicka.....
  • zasata

jag mår jätte illa nu och har en klump i halsen.. tänk om jag e magsjuk även om sambon inte är det?!?

• Emma w S

zasata

jag känner samma!
    Är bubblig i magen och har en klump i halsen.
    Vill inte... är jätteorolig.

Men jag försöker tänka:
    "Händer det så händer det, det är en automatisk grej som kroppen tar hand om själv. Jag är jätteduktig, bäst i världen som klarar av det ändå"

Försöker peppa lite!!!

• Aussielotta

zasata --> Jag tror inte du är magsjuk. Varför skulle du vara det? Jag tror bara du har arbetat upp en oro som gör att du får ont i magen. Sån är nämligen jag. Jag hoppas du inte tror att jag förringar dina känslor, för jag är precis likadan. Jag försöker bara stilla din oro. Din sambo är inte magsjuk och det var ju oron om han skulle vara magsjuk som fått dig att må dåligt. Nu när du vet att han itne är magsjuk så kan du slappna av.

Stor kram från mig!

Viggo - mitt busiga charmtroll!
  • zasata

ingeth ar hänt än med mig elle sambon.. så nu får han sanrt komma hem! (så får jag sova lite också)
    skall försöka äta lite frukost snart tänkte, och hoppas jag vågar

undra vad den klumpen kommer från? min mage harj ag nog nästan alltid ont i av oro.. 'känns inte som man gör så mkt annat än oroar sig, det ända som får mig lugn är shoppning (konstig nog) men sen total ångest över att jag vart bland massa folk..

finns det nått som gör att ni inte tnänker på att spy?

• TLT

zasata- jag är likadan nämner någon ont i magen eller att att de mår illa blir jag magsjuk på en gång!
    det är jätte jobbigt denna årstiden.

jag brukar gå ut för att få lite frisk luft och vräker i mej vitpepparkorn....

• Emma w S

inget hände med mig heller,men jag var vaken till kl tre för jag vågade inte somna...

Svar på tråden spyfobi!!!!!