Iorlover skrev 2007-09-17 11:38:50 följande:
Hej igen på er alla! Jag verkar ju verkligen inte vara ensam om det här. Skönt!Jag är nog allra allra mest rädd för just magsjukespy! Vet inte varför..alltid varit...då jag var liten hade jag megaångest...grät o skakade o var livrädd då jag skulle spy. Mamma fick alltid hålla imig då. På tex ett fik nu kan jag inte sitta nära småbarn som fikar för de kan ju äta för mycket o kräkas o då vet jag ju inte om de är magsjuka eller ej o då mår jag såå himla dåligt länge. Vill inte vara i stora folksamlingar av rädsla för att bli smittad. Blir fly förbannad på folk som åker till jobb, dagis o skola för tidigt.Skulle gå på bio en gång o de framför mig i kön berättade att hela familjen låg i magsjuka men just hon hade ju inte kräkts sen i natt!!!! Öh...gissa vem som toksprang därifrån o mina vänner fatta ingenting.Offentliga toaletter...behöver jag säga mer?
men fy. 2dygn skall man fan vara hemma ju. fattar att du sprang. offentliga toaletter harj ag med svårt för. men efter att vart gravid är det lite lättare.
hittade spya på toan i skolan en gång.. behövs det säga mer sen att jag itne gick till skolan på en vecka och aldrig på toa igen,,
Blinka lilla stjärna skrev 2007-09-17 11:39:39 följande:
Kbt tror jag absolut på men tror inte jag själv vill prova det Får hoppas det går över nu när man själv får en liten som med största sannolikhet kommer utsätta en för både det ena och det andra.5 år inom vården har tyvärr inte hjälp mig...
vad är kbt?