• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • JessicaåIda
    HeddaBigBum skrev 2007-09-28 13:33:57 följande:
    Fredagar är guld värda här! Torsdagskvällar visas Grey's Anatomy i USA... dvs Fredag morgon svensk tid... *viftar med en McDreamy-morot*
    Hedda... Jag kommer förbi nästa fredag!!! Jag kan ta med fika om du har en fungerande Tv utan strömavbrott.....
    hejlis skrev 2007-09-28 13:30:55 följande:
    Så idag har jag varit tvungen att ligga (nåja, halvsitta för att inte få andnöd..) i soffan och tittta på film. Lyckdes iaf hasa mig in på macken och hyra en
    Men en godispåse i ena näven & drickat i andra?? Tvungen... Ok jag köper detRäcka ut tungan
    Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • HeddaBigBum

Jessica:
    Du är så välkommen så välkommen! Med eller utan fika! Sällskap är alltid trevligt när man dreglar...
    Men jag tittar som sagt i takt med USA... men det kanske spelar kvitta? Räcka ut tungan

• Gruffalo

Marie: Proffset säger att det med största sannolikhet är massivt trä! Hoppas du blev lite klokare...

• JessicaåIda

Hedda: Sukta & flukta kan man göra ändå... Räcka ut tungan

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Ikea har tagit fram julpyntet Förvånad
    Hallå... det är ju för sjutton bara september!!!

• HeddaBigBum

Jag tror de gjorde likadant förra året (IKEA alltså)...

• HeddaBigBum

Era skitungar (Räcka ut tungan) ligger säkert och sover eller nattas nu, men vi har ganska nyligen varit och handlat lite lördis (lördagsgodis, Dinos ordbok). Luke får ca 10 bitar i en speciell godisskål. Alexis får russin, torkad mango, ett kex, osv i sin lilla "godisskål". Men jääävlar vad snabb hon är på att nalla!!
    NEEEEJ!!! Alexis äter mitt godis!!! Mammmmmma!!! Alexis tagit en godis från mig!!!
    *lillfisan VÄGRAR öppna käften, hur mycket vi en drar och sliter i läpparna på henne... hennes läppar är blå, så vi är ganska säkra på att hon nallat en blå non-stop*

• Fragglerock

Vad säger ni? Detta verkar tydligen vara ett hett ämne!Räcka ut tungan

Jag skiter ju liksom i vilket. Som sagt så får folk vara PÅ, I eller UNDER våra sänger vi är inte så kinkiga när det kommer till sånt! Skrattande Vill folk nu ligga under vår säng bland dammråttorna så, fine! Skyll er själva om ni dör av dammlunga sen! Kom inte och gnäll hos mig liksom!

Är vi konstiga då som inte tycker sängen är vårt heliga kärleksnäste eller som bara låter barnen sitta där med sinna "innekläder" på? Ööh, INNEKLÄDERFundersam? Vi har kläder och sen har vi ...öh, kläder... inte särskilda inne eller utekläder? Har ni det? Har jag missat nån viktig poäng i uppfostran eller?

www.familjeliv.se/Forum-5-98/m25416520.html

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • JessicaåIda

Kanske dags att göra som Hugh Hefner - rökrock??Räcka ut tungan

• hejlis

Läste lite i tråden...ungen får inte vara i sängen med strumpor på, för det blir smutsigt då. Eh...hur skitigt har de på sin agolv då undrar man ju??? Och näe, håller nog med där att vårt sovrum/säng inte är ngt särskilt "heligt". Pratade om det bara för ett tag sedan, ang. hoppandet i sängen. Sitter ju lite i bakhuvudet från att man var liten, det där med att "inte hoppa i sängen". Men, tja, jag har ingen bra förklaring till varför, så, nej, visst får hon hoppa i sängen. Inne och utekläder...ja, alltså utekläder är ju jacka och överdragsbyxor, eller overall då. "innekläder" är allt annat...Fast typ jeans och sådant har hon ju precis som vi både ute och inne. Och är det skitigt(leriga/sandiga) när hon ska komma in så åker de i tvätten.

Svar på tråden Go Fika