• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • HeddaBigBum

Nanny:
    Finns inget i Märsta ni kan hitta på, så det blir en utflykt också..? då blir det inte helt bortkastat om det visar sig vara fake-wood!

• Fragglerock
    http://www.blocket.se/vi/13586401.htm

Märsta... Hmm.. åka och titta på fängelset som ligger där kanske???

Kolla på bilden! Visst ser sidan på skåpet ut att vara laminat men dörrarna massivt trä, eller är det bara jag som tycker det?
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum

ja, varför inte... studiebesök!
    Jag tycker nog inte det sur som laminat... ser ut som vår snygg TV-bänk ju! Räcka ut tungan Men bilden ser ju ut som tagen från någon katalog. Fråga var hon hittat bilden, så kanske det går att lista ut på det viset?

• Fragglerock

Jag undrar om den kommer från Jysk... för jag tycker att jag känner igen den...

• hejlis

Jag röster nog för att skåpet är massivt. Ser precis ut som en bokhylla + sängbord vi hade förut. Och de var massiva. Även väldigt likt skåpet i Hanns rum. Det är iofs inte brunbetsat, men det ger samma "känsla" msom skåpet på bilden. Men jag kan ju inte svära på det...

• hejlis
    HeddaBigBum skrev 2007-09-28 13:33:57 följande:
    Mia:Du skulle hasat dig hit! Fredagar är guld värda här! Torsdagskvällar visas Grey's Anatomy i USA... dvs Fredag morgon svensk tid... *viftar med en McDreamy-morot*
    .....Jag ligger ju efter med de SVENSKA avsnitten, pga av det jädra strömavbrottet!!!!! (ännu ett I-landsproblem!! )
  • hejlis

ja, kanske inte direkt svenska avsnitt då, men de som går här just nu...hehe...

• Gruffalo

Skulle också gissa att det är massivt trä eftersom det är ganska svårt att betsa laminat. Hihi, men jag är ingen expert...kan höra med snickar´n när han kommer hem!

• Fragglerock
    Marianova skrev 2007-09-28 14:25:43 följande:
    Skulle också gissa att det är massivt trä eftersom det är ganska svårt att betsa laminat. Hihi, men jag är ingen expert...kan höra med snickar´n när han kommer hem!
    Fast den kan ju se ut som betsad. Ungefär som vår tv-bänk är valnöt... men inte fanken är det en endaste gnutta valnöt i den... bara laminat som ser ut som valnöt.

Men Stefan kanske kan avgöra från bilden vad han tror det kan vara i alla fall. Känns ju som slöseri med pengar att hyra släp och grejjer när man inte vet ens om det är trä eller fusk liksom... Penga mun snåljåpen har talat... å inte för att tala om bensinpengar fram och tillbaka...Penga mun
Svar på tråden Go Fika