• Idaaa1982

Fula barn?

Hej hopp!

Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?

• Svar på tråden Fula barn?
  • bebbe made in italy

moprawomen, Alfred e jättesöt. Är INGET fel på rödhåriga alls. Jäkligt onödigt påhopp tycker jag!

• Moomin

Ängeln Casper skrev 2007-10-04 11:39:26 följande:

rubina....gud va oförskämt! så säger man väl inte! tycker du det om Moparwomans barn kan du väl hålla det för dig själv! Tänk om någon sa så till ditt barn! hur skulle du känna då? Eller om nån sa så om dig?De ä väl inget fel på att va rödhårig! Alla är fina på sitt sett.......
    Vaddå? Alla har väl rätt att säga vad man tycker? Det finns ingen lag som säger att man måste tycka att alla banr är undersköna.
  • junimagi

Tror att Rubina bara är ute efter att provocera. Inget att bry sig om egentligen.

Ängeln Casper skrev 2007-10-04 11:39:26 följande:

rubina....gud va oförskämt! så säger man väl inte! tycker du det om Moparwomans barn kan du väl hålla det för dig själv! Tänk om någon sa så till ditt barn! hur skulle du känna då? Eller om nån sa så om dig?De ä väl inget fel på att va rödhårig! Alla är fina på sitt sett.......
  • bebbe made in italy

men moomin e det så jäkla shysst att gå till personangrepp över någon barn, e väl nåt av det taskigaste man kan göra?

• PussPrinsen

jodå..min fd arbetskollegas svar när man sa "så söt han är.."

" nää..inte särskilt, han är så himla lik sin pappa..."

hihi.. ;)

• LindaTosa

Asså, jag tycker inte att det finns några fula barn! Okej, alla är väl inte lika söta som mina (skratt! så tänker väl aldrig alla föräldrar!!!, eller hur!), men fult är ett så starkt ord!!!! tycker snarare att det är härligt att det finns en sådan variation! vad TRÅKIGT det skulle vara annars om alla var så himla bildsköna och lika!!!

Robbie Williams is The King of Pop!
  • Valkyriah
    bebbe made in italy skrev 2007-10-04 11:48:34 följande:
    men moomin e det så jäkla shysst att gå till personangrepp över någon barn, e väl nåt av det taskigaste man kan göra?
    Fast inte var det personangrepp?
    Hon sa bara att det inte var det sötaste barnet hon sett.Bara för att jag tycker min son är sötast av alla är jag medveten om att andra kanske inte tycker likadant,men är inget jag bryr mig om
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • junimagi

Håller helt med dig men jag gissar att vi är i minoritet

LindaTosa skrev 2007-10-04 11:51:43 följande:
    Asså, jag tycker inte att det finns några fula barn! Okej, alla är väl inte lika söta som mina (skratt! så tänker väl aldrig alla föräldrar!!!, eller hur!), men fult är ett så starkt ord!!!! tycker snarare att det är härligt att det finns en sådan variation! vad TRÅKIGT det skulle vara annars om alla var så himla bildsköna och lika!!!
  • bebbe made in italy

valkhyria, tycker det är onödigt att komentera det, dessutom skrev hon innan och dömde ut alla rödhåriga och fräkniga som fula, har hon sett alla rödhåriga på jorden eller. Tycker hon borde lära sig lite jä-la hyfs alltså...

• Miot
    rubina skrev 2007-10-04 10:07:39 följande:
    MoparwomanNja, jag tycker väl inte att han är det sötaste barnet jag sett om jag ska vara ärlig.
    Säger hon som inte har nån press o vågar visa hur hon ser ut själv.
Svar på tråden Fula barn?