Fula barn?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
moprawomen, Alfred e jättesöt. Är INGET fel på rödhåriga alls. Jäkligt onödigt påhopp tycker jag!
Ängeln Casper skrev 2007-10-04 11:39:26 följande:
Tror att Rubina bara är ute efter att provocera. Inget att bry sig om egentligen.
Ängeln Casper skrev 2007-10-04 11:39:26 följande:
men moomin e det så jäkla shysst att gå till personangrepp över någon barn, e väl nåt av det taskigaste man kan göra?
jodå..min fd arbetskollegas svar när man sa "så söt han är.."
" nää..inte särskilt, han är så himla lik sin pappa..."
hihi.. ;)
Asså, jag tycker inte att det finns några fula barn! Okej, alla är väl inte lika söta som mina (skratt! så tänker väl aldrig alla föräldrar!!!, eller hur!), men fult är ett så starkt ord!!!! tycker snarare att det är härligt att det finns en sådan variation! vad TRÅKIGT det skulle vara annars om alla var så himla bildsköna och lika!!!
Håller helt med dig men jag gissar att vi är i minoritet ![]()
valkhyria, tycker det är onödigt att komentera det, dessutom skrev hon innan och dömde ut alla rödhåriga och fräkniga som fula, har hon sett alla rödhåriga på jorden eller. Tycker hon borde lära sig lite jä-la hyfs alltså...