Fula barn?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Jag tycker att man ska inte lära ut barn alls att det finns andra som är fula eller söta.. alla har lika värde!
Därför skrämmer mig kommentarer som den som fälldes tidigare.. att barn med rött hår, fräknar är fula!
Det är därför vi har mobbare och kommer ha dem tills fördomar som dom är borta!
Jag har inte sagt att mitt barn är sött.. jag bara dementerade att Alfred är ful för att han har rött hår!
Trodde aldrig att jag skulle behöva sitta och försvara mitt barn för att han är rödhårig!
äh vi säger såhär, alla ungar är lika fula o vidriga om inte på utsidan så på insidan.blä!
Jag som precis tänkte skriva här att jag tycker rödhåriga barn är det vackraste som finns... ![]()
Man hittar inte på att alla ser exakt lika bra ut eller är exakt duktiga!!
man LÄR sina barn att alla är lika värda och man ska behandla sina medmänniskor med respekt och det är oavsett hur de ser ut eller hur duktiga de är!