Fula barn?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
jannej:
Jisses, det ser inte ut som ett människorbarn ens en gång.
Nu har jag inte läst de andra svaren i tråden och hoppas att det inte är en påhoppstråd.
När min dotter var nyfödd stod jag en dag vid hennes kuvös och grät för att jag tyckte hon var så ful....iaf i jämnförelse med sin tvillingbror i kuvösen brevid. Sköterskorna kom fram till mej och sa att det var ingen fara med hennes senaste prover, hon skulle med största sanolikhet bli helt bra. Det fick mej att tänka till. Nu är hon världens sötaste fyraåring!
(om ni inte tror mej så kolla i mitt galleri)
Jag tror man ser.. Min dotter var lite småful när hon föddes, och det gjorde att jag kände ännu större ömhet för henne och jag var stolt ändå. Jag tyckte ändå hon var det fiaste jag sett fast om näsan var sne och svullen och huvudet lite knöligt..hehehe Men nu ÄR hon söt. På RIKTIGT. :)
Tinka... jag har kikat i ditt galleri och visst är hon söt.. men världens sötaste 4-åring har jag själv...och jag är helt opartisk. Ska sanningen fram så har jag den sötaste barnaskaran i världen.. så det så!
Nä, men allvarligt talat. Jag är helt övertygad om att man som förälder kan se att ens barn är fult. Det är ju inget att hymla med, för visst finns det barn som är fula. Dock så är det ju inte samma barn som är fula i allas ögon eftersom vi ju tycker olika. Och självklart så tycker de flesta att deras barn är vackrast då det ju handlar om en helt annan sak än utseendet... egentligen... :)
Niinii:
Vadå att din dotter var lite småful när hon föddes?! Hon var ursööööt ju. O fortfarande lika söt!
jag undrar också om alla föräldrar verkligen tycker sina barn är sötast, inte bara söta bara för att dom älskar dom utan utseendemässigt.
många säger att sina barn är sötast, men kollar man på bilderna så är dom inte det, det tyckte jag även när jag inte hade barn, dom är blinda av kärlek helt enkelt, vissa barn är inte vackra, men har säkert en massa charm.
jag tycker min son är söt, men jag har sett många som är minst lika söta, inte pojkar, men flickor ![]()