Fula barn?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Jag tycker så klart att mina barn är sötast i världen men hur andra ser på dem vet jag inte, kanske är de fula som stryk
. Men visst fins det barn som är mindre söta, min systers ena flicka var inte så söt som liten men är det nu.
Jag har aldrig någonsin sett ett enda fult barn. Oftast läser man att det är så pk att säga så men det är ju precis tvärtom. Jag får ständigt försvara mig för att jag tycker att alla barn är mer eller mindre söta.
Jag har sett fula barn. Flera stycken.
jag var skitskraj över att få ett fult barn men fick världens vackraste =) och det är det inte bara jag som tycker. tror att mycket beror på att hon har så mycket hår.
Jag har inga barn själv så jag vet inte riktigt hur det är med ens egna.
Men när det gäller vänners barn så blir de barn som jag känner bäst och som är charmiga och kommer med kramar de sötaste jag vet. Sedan har jag en vän som rent objektivt har de absolut vackraste barn jag har sett. Folk stannar henne på gatan konstant för att titta på dem. Men de är väldigt blyga och vi känner därför inte barnen så väl. De bor dessutom en bit ifrån oss så det blir inte så ofta man ses med barnen.
Så med hjärtat inkopplat så är mina andra vänner barn mycket sötare, även om jag på ett foto kan konstatera att så inte riktigt är fallet. Nu är de barnen absolut inte fula, men ser lite mer som de flesta andra barn. Charm och kärlek är nyckeln
Jag är rädd för att få ett tråkigt barn...
Det där med att folk stannar en på gatan känner jag igen. Ofta, ofta så ska folk titta lite extra på mina barn. Berömm dom och växla ett par ord. Det är så klart skitkul att folk uppmärksammar just mina barn för då får jag liksom bekräftat att det inte bara är moderskärleken som gör min barn vackra i mina ögon. I fredags var jag och det tre äldsta tjejerna och handlade lördagsgodis, och tjejen i butiken var helt hänförd. Hon frågade dom en massa frågor.. klappade dom på kinden och kände på deras hår. Det var liiiite väl tyckte jag, men sån där spontan uppmärksamhet är kul. När folk liksom vänder sig om efter min lilla tjejliga. Då växer man en decimeter eller två...
väääldigt söta barn du har, särskilt Nova, hon skulle passa jättebra som "pagentprincess"(vet inte ordet på svenska)