• Idaaa1982

Fula barn?

Hej hopp!

Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?

• Svar på tråden Fula barn?
  • Triple Trouble

kikade in på bilder, tycker ärligt talat din unge var supersöt då med!! med en sån milf till mamma är det nog omöjligt att misslyckas

Duckan74 skrev 2007-10-02 09:13:57 följande:
    Jo, det tror jag att man som förälder ser. Siri var inte speciellt söt när hon var några månader, men nu har hon hyggat till sig.
  • Triple Trouble

jag är nog objektiv, visst tycker jag mina ungar e supersöta, man e ju mamma, men visst finns det många som är sötare och fulare.

• vadskajaghetadå

undrar om det stämmer det där med dom säger, ju fulare föräldrar desto snyggare barn.

inte för att hänga ut folk men min killes föräldrar, jag tycker inte att dom är speciellt snygga/vackra, men deras barnär verkligen JÄTTEVACKRA alla tre.

så tror man att snygga föräldrar ska få snygga barn rent generellt men sånt har jag inte sett mycket av.

• vadskajaghetadå

ulrika dina barn var verkligen riktigt vackra!!!

inte för att jag tycker att modellyrket är att sträva efter men speciellt nova skulle lätt bli model de andra med säkert.

• jannej

Niinii skrev 2007-10-03 01:26:16 följande:

Det där e ju fejk hehe. Muslimsk skräck typ. Finns ju en massa liknande, typ fish girl eller dog woman...
    Nej såvitt jag vet så är det inte fejk, testa sök på google på "Harlequin ichthyosis" så får du upp information om sjukdomen samt fotografier också.
  • jennie ellie

Nej jag tror inte att man ser det själv som förälder, det är bara omgivningen som märker..

• Murloc

Jag tror inte att man tycker sitt eget barn är fult, om man älskar det. Det är ju samma sak med partners, älskar man sin partner, så tycker man denne är vacker.

• Cecilia2

Skönheten ligger i betraktarens ögon...

Svar på tråden Fula barn?