Fula barn?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
jag tycker lite synd om barn som är i oscars ålder som har lika tjocka ögonbryn som sin pappa, mustache och grejer, tycker det är lite tidigt med sånt.
kikade in på bilder, tycker ärligt talat din unge var supersöt då med!! med en sån milf till mamma är det nog omöjligt att misslyckas
jag är nog objektiv, visst tycker jag mina ungar e supersöta, man e ju mamma, men visst finns det många som är sötare och fulare.
undrar om det stämmer det där med dom säger, ju fulare föräldrar desto snyggare barn.
inte för att hänga ut folk men min killes föräldrar, jag tycker inte att dom är speciellt snygga/vackra, men deras barnär verkligen JÄTTEVACKRA alla tre.
så tror man att snygga föräldrar ska få snygga barn rent generellt men sånt har jag inte sett mycket av.
ulrika dina barn var verkligen riktigt vackra!!!
inte för att jag tycker att modellyrket är att sträva efter men speciellt nova skulle lätt bli model de andra med säkert.
niinis din dotter var ju verkligen docksöt som nyfödd! nyfödda brukar vara fula faktist.
Niinii skrev 2007-10-03 01:26:16 följande:
Nej jag tror inte att man ser det själv som förälder, det är bara omgivningen som märker..
Jag tror inte att man tycker sitt eget barn är fult, om man älskar det. Det är ju samma sak med partners, älskar man sin partner, så tycker man denne är vacker.
Skönheten ligger i betraktarens ögon...