Fula barn?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Hej hopp!
Jag å killen låg å diskutera en kväll om man som förälder kan se sitt barn som fult? Till utseendet! Vet att man kommer älska det lika mkt oavsett utseende men... Det finns ju FAKTISKT fula barn... Tror ni man ser det själv?
Åhh.. tack. Jo, det där har jag hört ett par gånger.. :)
Många som säger att jag borde försöka få henne som barnmodell, och jag skickade faktiskt iväg bilder till en modellagentur för ett par dagar sen. Vi får väl se om/hur det går. Jag vet ju att det inte är nåt varken glamouröst eller speciellt lönande, men det skulle vara vansinnigt kul med alla fina bilder så håll gärna en liten tumme eller två... :)
Another baby maybe skrev 2007-10-03 23:51:30 följande:
Finns massor med fula barn!
En del har otur och föds rödhåriga, fräkninga och fula!
öhh.. vi har en rödhårig som inte är ful!
Jag tror att alla föräldrar tycker att sitt barn är sötas i världen. Jag har själv haft ett barn med grava missbildningar i ansiktet. Han såg annorlunda ut, men jag tyckte att han var världens sötase och goaste ändå!!
det finns inga fula barn
Moparwoman
Nja, jag tycker väl inte att han är det sötaste barnet jag sett om jag ska vara ärlig.
FAKTISKT
Smultron ett skrev 2007-10-04 10:07:42 följande:
ja visst finns det fula barn! Tror inte man som föräldrer ser att ens barn e fult...
rubina....gud va oförskämt! så säger man väl inte! tycker du det om Moparwomans barn kan du väl hålla det för dig själv! Tänk om någon sa så till ditt barn! hur skulle du känna då? Eller om nån sa så om dig?
De ä väl inget fel på att va rödhårig! Alla är fina på sitt sett.......