• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

ja, för mig med.. länge sen egentligen :P
    gonatt!

• Peda

bc svensk: oj.. jag skulle få lite "ångest" med så stora barn. Då vill dom ju många gånger ha rätt saker lixom.. för kompisarna har det?

pissypopi: Tycker också det låter som det är småungar som gjort det!Vore det äkta nazister skulle dom nog gjort lite mer än o välta bilden o rita ett hakors i snön! och förresten.. som Malle säger..varför skulle dom gå på sina "egena" ??

• Felicia6

bcsvensk, jag jobbar som personlig assistent
    ja, du kan oxå ladda din mobil via usb'n om du har en walkman Men man brukar inte tänka på att den laddas medan man för över saker

På fredag åker vi till thailand :)
  • Felicia6

Förresten, jag skriver resedagbok medan vi är i thailand och vill ni följa med i den (o kommentera såklart ) så skicka ett pm till mig med eran mail så lägger jag till er

• madigan

De går ladda en sonyericson åxå med USB-kabel

• Felicia6
    madigan skrev 2007-11-26 17:41:23 följande:
    De går ladda en sonyericson åxå med USB-kabel
    Walkman är sonyericsson

Förresten har jag kollat upp den där på maxi o det var inte samma, utan tydligen någon enklare variant tur jag inte lämnade tillbaka den andre
  • madigan
    Felicia6 skrev 2007-11-26 19:28:07 följande:
    Walkman är sonyericsson Förresten har jag kollat upp den där på maxi o det var inte samma, utan tydligen någon enklare variant tur jag inte lämnade tillbaka den andre
    Jahapp
  • madigan

Jaha så då har man varit på inskrivning. De känns ganska löjligt när man redan har 3 barn....berätta allt precis som om det vore barn nr 1.

Vet du om det här och det här.....

Jaja....
    bara fortsätta leva som förut, måste äta järntabletter åxå, hade superbra blodvärde, men måste äta för jag är såååå trött jämt...zzZZzzZz

• madigan

Föresten så ska ju jobbet till Malta, men jag ska inte med så jag har fått tillbaka mina pengar.

• skrutteluttan74
    Peda skrev 2007-11-26 11:39:46 följande:
    bc svensk: oj.. jag skulle få lite "ångest" med så stora barn. Då vill dom ju många gånger ha rätt saker lixom.. för kompisarna har det?pissypopi: Tycker också det låter som det är småungar som gjort det!Vore det äkta nazister skulle dom nog gjort lite mer än o välta bilden o rita ett hakors i snön! och förresten.. som Malle säger..varför skulle dom gå på sina "egena" ??

Jodå,så är det , ofta får man höra "Alla andra har ju..."
    FAst i år har dom önskat sej "typ" saker som "minnes kort till mobilen"
    (istället för Mp3, och jag har inte ens behövt köpa mobiler åt dom,det har morfar gjort*puh,tack & lov* ,dom fick då dom fyllde år- före fick dom av faster ,osv...så jag har inte köpt en enda mobil,den grabben hade före den nya han nu fick av morfar,den hade han köpt för sparade pengar,men nu fick han Nokia 6280*borskämd unge*...jäntan fick en tjusig ericsson*bortskämd hon med* :-d )
    Harry Potters senaste(redan köpt ) lite spel- ordentligt pennfodral, singstar, färgpennor,papper (dom tecknar mycke ungarna) kläder,smycken ...osv,osv...
    Ganska hyfsade saker singstar är den dyraste saken dom önskat sej
    Så den får dom väl tillsammans

Men oja,det kan ge lite "ångest"

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~