• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • hally

Japp =) Fast på andra sidan Kåge så vi blir inte lika nära grannar igen, måste hålla avståndet lite så de inte märker att vi förföljer dem
    Förresten kobra, visst flyttade era gamla grannar också till Kåge?

• kobra

jo de drog åsså dit, de köpte vid älven jättefint till..ja deras tjej och ester har ju vuxit upp tillsammans sen de var 3 månader, så du kan ju tro att de är sammansvetsade.. ändå gick det bra att flytta ifrån varann om man säger så.. vi umgås ju flitigt ändå

• hally

Ja älvsläge vore ju inte alls fel...men vi kommer iallafall ha väldigt nära till ICA

Klart man är lite orolig för barnen, men Nadja har en förmåga att hitta kompisar överallt! Även om de inte skulle hamna i samma klass så känner hon ju våra gamla grannars tjej som är lika gammal. Elias kommer nog bli värre att flytta från dagis, känslig period =/
    Så blir vi närmsta grannar med en kusin till mej som har 2 barn mellan våra i ålder.

• Peda

hally: jo det är ett känsligt ämne. Men känns endå som jag har har koll.. jag VET att jag e lite barnslig vad gäller det men kan ju inte hjälpa vad jag känner. På samma sätt som farmor i fråga säkert VEEET att hon gör övertramp men kan inte låta bli.. hon e väl för gammal för att bry sej

men 116 kvm e ju lagomt.. som jag brukar säga.. det ska städas också

• hally

Jo precis, städa får man nog av ändå =)
    Sen är källaren fräsch och där finns en "gillestuga" som vi ska få nytt golv i (står säljaren för), så vi får se om det blir ett sovrum eller bio-rum Åsså ska vi i framtiden göra ett relax-rum i källaren där vi ska ta ner bubbelbadet (som egentligen är alldeles för stort för nuvarande badrum). Så källaren går absolut utnyttja
    Men köket...jag vill ha ett nytt KÖK
    Farligt att köpa nåt, då vill man bara ha mer och mer

• hally

Felicia6: Ska ni ta med Jesper till Thailand eller blir han hemma?

• madigan

Här är döskallar ok på kläder.

• maltazar

Peda: okej, missförstod dig visst lite där :)
    jag förstår ju att du vill köpa första kläderna och sådär.. men ni kanske kan prata och komma överens om någon slags uppdelning? om du vill köpa vinteroverall själv kanske hon kan köpa mössa och vantar eller skor?
    men sparkonto gör väl inget? min mamma startade Tindras första, där vi alla satt in pengar lite då och då.. och nu har min morfar startat månadssparande åt henne.. tycker jag bara är bra då min ekonomi varierar, så jag sätter aldrig in nån fast summa.

• Peda

malle : Luugnt Förstår hur du menar.. men jag tycker hon borde lugna sej.. eller det har hon

• maltazar

Peda: okej, skönt det iaf :) men ja i vilket fall som är det väl bättre att du pratar med henne än att du går och är irriterad "i hemlighet"..

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~