• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Ugglans mor
    Annamus skrev 2008-01-30 11:44:16 följande:
    Malle: Tack! Jag hoppas innerligt allt går vägen!Pissypopi: Ja de fick tid åtta! Så jag sitter på nålar nu och väntar på sms!!!
    Vi vill oxå veta när smset har kommit... Skicka ett sms till henne att de får gå till datorn på förlossningen, logga in och berätta nyheten
  • hally

Ja hoppas det går bra för Peda!

Vi är i brådskande behov av en bilbarnstol, en sån bakåt o sen framåtvänd. Huvudsaken den är okrockad, sen gör det inget om den är lite sliten till utseendet. Någon som vet var jag kan få tag på en sån? Blocket finns ju bara för dyra, behöver ingen jättesnygg =)

• maltazar

hally: jo vi har en. Det är dock mamma som köpt, men jag skulle tro att hon tänkt sälja den när vi haft den klart.. och Tindra börjar snart växa ur.

• Annamus

Ja jag behöver ju en åxå snart! Dom e SÅ svindyra!

• hally

Ok, vi behöver en nu så fort som möjligt. Vi ska ha den i gammel-bilen, därför är funktionen viktig men inte alls utseende =)

Annamus: Det finns jättefina på blocket för 1000 kr!
    Vi har en sån akta graco cosmic som är jättebra!

Men som sagt vi kan ha en gammal skrutt bara den är okrockad och fungerar =) Så om någon har en som ni inte ens ids lägga ut till försäljning så är vi i behov =)

• Ugglans mor

Hally och Annamus: vi har bilbarnstolar att sälja. Både en för de riktigt nyfödda och en som är när de växt ur den. Skriv ett privat meddelande om ni är intresserade. De är aldrig krockade och bara Emmy har använt dem så de är 4,5 och 3,5 år gamla.

• Mammasknodd

Jag fick ett mess från Peda för ett tag sen, men tyvärr måste hon ha skickat ett MMS och det kan jag inte ta emot Det brukar komma ett mess senare så jag kan se bilden på nätet...men jag vill ju veta nu!!!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Annamus

Ida har fått en flicka!!! Om jag inte minns helt fel så var det 2710 g och 45cm!!! Ida trodde nog mest på en stor kille själv, och så kom det en liten tjej! Och SÅÅÅÅ söt är hon åxå! *gråter en skvätt till*

• maltazar
    Annamus skrev 2008-01-30 20:32:27 följande:
    Ida har fått en flicka!!! Om jag inte minns helt fel så var det 2710 g och 45cm!!! Ida trodde nog mest på en stor kille själv, och så kom det en liten tjej! Och SÅÅÅÅ söt är hon åxå! *gråter en skvätt till*
    hihi då hade jag rätt :) men vilken chock hon måste fått.. som va så stensäker på en pojke..
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~