• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Ugglans mor

Jag har hittat en lampa till mitt sovrum, det var bara så snygg. Problemet är att jag hittade den endast på en engelsk hemsida. Där kostade den 419 pund, alltså över 5000 kr. Inte riktigt det priset jag hade tänkt.

• Peda

Heeej brudar! =) Nu har lillpigan anlänt! 2710 gram och 45 cm . Hon är så liten så jag kan inte fatta det.. åsså saknar hon en snopp!!*skrattar* Kan inte fatta vi fick en tjejja iaf! *lycklig*

Hinner inte skriva mer nu.. Vi ska snart åka hem.. läser och skriver mer sedan.. Allt har gått som smort och jag mår oförskämt bra!

Bajj

(ps,nu har vi namn dilemma.. först va vi sugna på Olivia..men är inte så säker nu...sen Victoria.. fast.. neh...Nu e vi inne på Emma. vad tycker ni?? Förslag?)

• hally
    Peda skrev 2008-01-31 11:06:14 följande:
    Heeej brudar! =) Nu har lillpigan anlänt! 2710 gram och 45 cm . Hon är så liten så jag kan inte fatta det.. åsså saknar hon en snopp!!*skrattar* Kan inte fatta vi fick en tjejja iaf!*lycklig* Hinner inte skriva mer nu.. Vi ska snart åka hem.. läser och skriver mer sedan.. Allt har gått som smort och jag mår oförskämt bra!Bajj(ps,nu har vi namn dilemma.. först va vi sugna på Olivia..men är inte så säker nu...sen Victoria.. fast.. neh...Nu e vi inne på Emma. vad tycker ni?? Förslag?)
    GRATTIS!!! Va kul att ni har en av varje nu då
    Dom är riktigt pyttesmå, Nadja var också liten - vägde 2705g och var 47 cm, en enorm skillnad mot brorsan som vägde 3900
    Jag tycker Olivia var bäst av de namnen du nämnde, men namnen är ju inte det viktigaste, vad bebisen än får för namn kommer det vara jättefint, det är ju ditt barn eller hur?
    Grattis!!
  • Mammasknodd

Peda: Selma kanske Fast Olivia är ju jättefint!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Lillhjärtat04
    Peda skrev 2008-01-31 11:06:14 följande:
    Heeej brudar! =) Nu har lillpigan anlänt! 2710 gram och 45 cm . Hon är så liten så jag kan inte fatta det.. åsså saknar hon en snopp!!*skrattar* Kan inte fatta vi fick en tjejja iaf!*lycklig* Hinner inte skriva mer nu.. Vi ska snart åka hem.. läser och skriver mer sedan.. Allt har gått som smort och jag mår oförskämt bra!Bajj(ps,nu har vi namn dilemma.. först va vi sugna på Olivia..men är inte så säker nu...sen Victoria.. fast.. neh...Nu e vi inne på Emma. vad tycker ni?? Förslag?)
    Jag tycker nog Emma av de namnen som su har skrivit

Själv tycker jag att bla Wilma och Nova är fina namn...
  • Annamus

Jag är för OLIVIA helt klart! Finns inget finare bland alla förslag!!!! Alexander och Olivia, HUR fint som helst!

• Bummelumman

Grattis Peda! Hoppas det snart är min tur att snusa bebis. Enligt BM så inom de närmaste 10 dagarna så...

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 6 dagar kvar~*~
  • Peda

Tack för alla grattulationer. =) Jag har inte kunnat messa eller ta mej till dator tidigare än jag gjorde. Var en hård dag den 30:e =) Gå gärna in på min v
    bbildagbok o kika.(länk finns i mitt krypin.)

Det är förmodligen lite knasigt skrivet ..hehe..lite splittrad o förvirrad... värre än vanligt

Bumelumman:Mej jag såg inte dej på BB inte =) Ja.. går det mer än 14 dagar så blir man igångsatt va? Men snaart e det bebis hos er med.. dock brukar dessa sisst dagarna vara längre än en hel graviditet. =) Lycka till sen när det är dags.

• Peda

Vi har bestämt oss för att hon ska Emma =) Peter gilla det jätte mkt.. och jag håller nog med honom.

• Peda

Annamus:Ska bli så skoj o h dej nära ! Kommer gå mkr grillmat på sommar kvällarna Grattis i massor till nya huset!!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~