• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Mammasknodd

Har du fått komma hem Ida? Åh hon är så söööt lilltjejan...Längtar tills vi kan träffas så jag får se "in real life" Kram på dig gumman och Grattis igen!!!
    Emma är ett jättefint namn!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Peda

Mammasknodd: Jo.vi kom hem i går mellan 14-15 nånting. Såg american paj 3?(den senaste)..hehe.. men både jag och Peter somna knall och fall!!*skrattar* Så klassiskt eller! Sen åkte Peter och hämtade Sander från svärmor vid 18 så han fick komma och och träffa lillasyster.. oj oj.. man fattar inte hur mkt dom fattar.. han kunde som inte sluta pussa och krama henne. Och han ville ha henne i famnen.. sen när han skulle gå och sova så fick hon sej en omgång pussar och kramar.*smälter ihop* Så söt han är.

Jo..nu har vi bestämt oss! Det är en Emma! Peter kände också jätte mkt för det ...

• madigan

Emma är ett fint namn. Även om detta är min 4:de gång så är jag redan less och vill göra bort detta med förlossning. Men,men bara att vänta, vänta och vänta

• Peda

tack madigan! =) Jag förstår att du är less. Speciellt då det är din fjärde.. jag vart också fort less trots det bara va min andra graviditet.

• Peda

Jag vet inte om jag kanske redan sagt det men nu finns det bilder på min bildagbok att se på hela BB vistelsen =) Länk finns i min press. inget lösen krävs.

• madigan

min lillgumma vägde 2760 och var 50 lång, hon drunknade åxå i 50/56 så vi använde dockkläder till henne länge och väl. Hon är väldigt tunn nu åxå och kan trots att hon är 3,5 år ha en del mindre kläder...hon brukar klä sig själv med bebiskläder stl 68 och 74. Den här lille kommer nog åxå bli liten. Jag är rätt säker på att jag har en kille i ugnen, eftersom jag har 1 kille och 2 tjejer så .......

• Peda

Tack för grattulationerna ! =) Hon är så underbar.. råkade kalla henne lila gubben.. *hihi* Kommer nog ta ett tag att fatta hon är en tjejja.. Så myyysigt det e! Hon har lixom kommit ut nu.. jag njuter så jag storknar!!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~