• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

maritmedm: Tack så mycket.

• Peda

Jag har en 2½ åring så jag har inte hunnit upptäcka vad man kan hitta på med en 4 åring här i stan. =) Men det finns ju alltid badhus, ett par o välja på. Sen finns det MASSOR med lekparker över allt Sen borde det finnas is banor så man kan åka skridskor.

Mamma till viljestark dotter skrev 2008-02-04 12:45:27 följande:

Vilken slump att jag hittade denna tråd Vi har tänkt åka till stan på weekend med vår fyraåriga dotter. Frågan är nu: Vad hittar man på med en 4-åring i Skellefteå? Alla tips emottages tacksamt!
  • Peda

Är man ruskigt störd om man 5 dagar efter förlossning/snitt vill ut och gå på stan? Jag börjar redan bli less o ligga hemma. Jävla skit med RS som är på sin topp nu va? Hur länge ska man låsa sej inne? Just nu ligger jag o slappar bara för "att man ska det". *suckar*

• Peda

Ja men det har vi haft ju! =) Och folk e så gulliga att dom orkar komma!
    Well.. som du säger så hörde jag på BB att RS har som kommit nu.. när sander föddes så var det november-december som var som värst.

maritmedm skrev 2008-02-05 10:40:40 följande:
    Kan förstå om du är less, man kan inte vara hemma och göra ingenting hur länge som helst. Men RS-viruset är väl fortfarande på topp tror jag, men det borde börja dala snart. Du får väl ta och bjuda hem lite folk som du kan vara social med
    Annamus: Åter igen! MKT grattis!!! =) Så roligt att innreda och pyssla på. Blir sugen att göra nåt här hemma.. kanske borde hitta på nåt projekt.. Några förslag?
  • Peda

Så skönt ! *ler* Ja ni e alltid lika välkomna! =)

Lillhjärtat04 skrev 2008-02-05 12:54:57 följande:
    När vi ahde varit hos er så va lillan så trött att hon somnade i soffan redan kl 18 och sov hela natten fram till kl 7 Snacka om att det va sååå spännande att kolla på en liten bebis. Tror vi ska komma oftare om hon sover så bra efter ett besök hos er
  • Peda

Madigan: Har man klarat sej ska man vara glad. En bebis kan i värsta fall dö av RS eller barnet kan få men för livet tex astam. Som turia säger så är det kring jul RS brukar florera. I år har det kommit lite sent och är som värst nu. Frågade om det på BB.. då svärmor låg i magsjuka om det var så farligt eller om vi skulle hålla oss hemma. Hon avrådde oss starkt att INTE åka till nån med magsjuka.. Men som sagt.. nån gräns får det vara.. jag kommer nog endå ta mej ut på stan om nån vecka endå! Har redan vart på maxi och andlat mat en dag efter vi kommit hem .. man måste ju ha mat rigth?

• Peda

Idag är våran lillpiga 1 vecka!! Så gött!! Längtar inte als efter magen och det är ljuvligt att hon växer.

• Peda

Håller med tidigare talare madigan, när man är gravid så har man licens på att få gnälla!! =) Väldigt skönt att få det ur sej.

Lillhjärtat: Japp.. jag kommer nog med 87,5% säkerhet
    Undra inte om du måste skicka mej adressen igen *lol* jag hittar alltid lite vilse innan jag kommer rätt.

• Peda

Kom igen brudar.. försök o komma på me and i partyt nu! Vore roligt att få träffa er IRL! =)

• Peda

malle,Ja men dej träffar jag gärna igen ju !

pissypoopi: Ska du komma på me and i partyt? Hur föryld är du ?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~