• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Mammasknodd: Jo.vi kom hem i går mellan 14-15 nånting. Såg american paj 3?(den senaste)..hehe.. men både jag och Peter somna knall och fall!!*skrattar* Så klassiskt eller! Sen åkte Peter och hämtade Sander från svärmor vid 18 så han fick komma och och träffa lillasyster.. oj oj.. man fattar inte hur mkt dom fattar.. han kunde som inte sluta pussa och krama henne. Och han ville ha henne i famnen.. sen när han skulle gå och sova så fick hon sej en omgång pussar och kramar.*smälter ihop* Så söt han är.

Jo..nu har vi bestämt oss! Det är en Emma! Peter kände också jätte mkt för det ...

• Peda

tack madigan! =) Jag förstår att du är less. Speciellt då det är din fjärde.. jag vart också fort less trots det bara va min andra graviditet.

• Peda

Jag vet inte om jag kanske redan sagt det men nu finns det bilder på min bildagbok att se på hela BB vistelsen =) Länk finns i min press. inget lösen krävs.

• Peda

Tack för grattulationerna ! =) Hon är så underbar.. råkade kalla henne lila gubben.. *hihi* Kommer nog ta ett tag att fatta hon är en tjejja.. Så myyysigt det e! Hon har lixom kommit ut nu.. jag njuter så jag storknar!!

• Peda

Fast Emma drunkar inte i alla sina kläder.. trots att hon bara 45 cm lång. Har en po.o boddy på henne och en sparkbyxa ovanpå..(finns bild i galleriet på settet) Och det enda som är stort är ärmarna.*de e långa* Men det gör inte nåt då hon hålle sej varmare med dem nerdragna . =) Men kan tänka mej att får man en bebis på 4000gram och 54 cm så lär det vara lite trångt.

• Peda

Jag skrev nog lite otydligt. Precis det jag menar ! =) po.p har små kläder. Juha är ett annat märke med små kläder. Medans tex Lindex brukar vara ganska generösa i storlekarna.

Annamus skrev 2008-02-01 13:18:28 följande:
    Peda: Det e ju så olika i storlek fast det heter samma... jag har flera 68:or på anja nu och några 56:or faktiskt. Även om merparten av det hon använder är 62. Men köpte ju tex en body i 68 och en i 62 samtidigt nu. 62:an får jag lägga undan medan 68:an kan hon ha nu! *skrattar*
  • Peda

tack hally och smultronet.

felle,vart jätte snyggt. Vill veta vart du fått tag i cars wallisarna? *sander skulle älska dem*

malle: Ja måste jag dö av nyfikenhet först eller? *hihi* Ska bli spännande att se. Var du nöjd då?
    Hur gick det med Tindras hår?

• Peda

Damn! Nu blir jag så sugen på att inreda Emmas framtida rum .Har redan hittat gardinerna jag vill ha! Marimekkos rosa blommor!! De hade sånna på vårt BB rum Var det ett tecken måntro?

Vi fick en tjej! Vi fick en tjej!Vi fick fan i mej en tjej!! *glädjerus*

Vad gör ni andra idag då? Själv så har jag,hör och häpna,låtit Peter stackarn ta sovmorgon! Tänkte han kunde få sova till han känner sej utvilad! Känns lugnt med kidsen hära. Emma sover och Sander leker med sina bilar på golvet brevid.. brasan smattrat i kapp med tangentbordet.. kan det bli lugnare o skönare ??

• Peda

Tack! vart inte en Lovisa eller Olivia! hon ser bara inte ut sån.

Lejko skrev 2008-02-03 18:56:20 följande:
    Peda: Supergrattis till tjejen. Och Emma är ett superfint namn. Jag är så glad för din/er skull. Kram
    annamus:ahh.. thanks!!

lotta: smaart!

felle:jopps...såg. vart ju avsevärt mkt bättre.
  • Peda

Måste ju bara ha dem.. sätta dem i sanders lekhörna här nere!

Annamus skrev 2008-02-03 20:50:18 följande:
    Peda: Förresten såg jag dem på Barnens Hus idag åxå, under 200 kr för hela stora paketet... :)
    Första tvättmaskin med ROSA går nu! så fränt!
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~