• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

malle: jo.. men endå.. det är väl en form av fördom? Man ska se ut på ett visst sätt helt enkelt. Och jag tycker man får ha 10 cm utväxt lika som att et är okej med en näs ring. Men hur skulle jag reagera om det kom in en 19 årig uska på mittt BB rum med knallrött spretigt hår,tatuering på armen och sotigt mejkade ögon? - Hey sister!!
    Okej..dåligt exempel.. men om det kom in en kvinna på 47 år med fettigt hår och igenväxt frisyr skulle jag skicka ut henne igen!! ja..fast det kanske också är ett dåligt exempel.. men hur som hellst.. Visst. Jag har också massor med fördommar men vill inte det ska vara så..
    Faktiskt var det en av uskorna förra gången jag låg på bb som var "bimbo" tjejjen. =) *jätte go men till utseendet* Håret i en svans som gick över halva ryggen och super blont,korpsvarta ögonfransar som var tre mil långa av all mascara och rosa rouge och rosa super glimmrigt läppglans.=) allt jag kunde tänka på då va: oj vad jag längtar till jag kan se så fräsch ut!

• sunnanå

Halloj!

Jo,undrar vad tycker ni är finare ang skylt.

Med flagga och färglös regskylt el
    utan flagga och rött reg märke.

Kan inte bestämma mig,båda är ju fina på sitt sätt.
    Har ju nåra dar kvar att bestämma mig,det är svårt.

Lillan vann expressen, webbisbilden, så priset var en skylt.

• Peda

Ja.. och måste berätta om uskan som var mörkhyad och hade världens läckraste KNALL lila löppstift!!! Asså hon var så ljuvligt vacker! Minns så tydligt sånna grejjer för det gjorde mej så glad just då =) Piggade upp. Så varför ska man inte få klä upp sej på jobbet för?? Näe.. våga stå ut säger jag.Ska min inte få klä upp sej ska man inte få "klä ner sej" heller.. alltså se ofräsch ut.

• Peda

Reggskylt till vagnen?? Eller vad menar du?? *undrar*

sunnanå skrev 2007-11-29 00:12:37 följande:
    Halloj!Jo,undrar vad tycker ni är finare ang skylt.Med flagga och färglös regskylt elutan flagga och rött reg märke.Kan inte bestämma mig,båda är ju fina på sitt sätt.Har ju nåra dar kvar att bestämma mig,det är svårt.Lillan vann expressen, webbisbilden, så priset var en skylt.
  • GravidAnna

Ser att det är fortfarande några som är vakna.....varför sover ni inte den här tiden? Själv jobbar jag natt och önskar att det vore morgon så att man får gå och lägga sig

• hally

Gomorron allihopa!

Ang. utseende på jobbet så är jag lite kluven faktiskt. Tycker att man ska få ha vilken hårfärg och frisyr man vill, dock bör man kanske ha lite regler på vissa jobb...tycker det känns lite snuskigt med såna som säljer mat och har stripigt hår i ansiktet tex...
    Piercingar i ansiktet och liknande tycker jag man kan ta ut när man jobbar, min dotter var rädd för vissa såna jättepiercade folk när hon var liten, de såg ut som monster i hennes värld...
    Jag tycker folk ska få se ut som de vill, jag tittar bort om jag tycker det ser hemskt ut (såna som opererar in grejjer under huden tex), men barnen...svårt det där...

Vad gör ni idag?

• maltazar

hally: jo det är klart, vissa arbetsgrupper vill man ju ska se någorlunda proper ut.

här ska jobbas, sen möte på dagis.. sen blir det väl att röja upp lite här hemma, riva pippihus (ryms ingen gran annars) och plugga..
    själv då?

• hally

Här ska jobbas, design och kod idag.
    En paus blir det över en långlunch, ska springa på stan med syrran och fixa lite.

Någon som har bra tips på var man hittar såna lite tjockare strumpor utan halkpluttar till en liten parvel?
    Elias fryser om fötterna på dagis. Fastän han är betydligt rundare än sin syster har han visst samma jobbiga händer och fötter som envisas med att vara kalla =/

• Zeen

"Faktiskt var det en av uskorna förra gången jag låg på bb som var "bimbo" tjejjen. =) *jätte go men till utseendet* Håret i en svans som gick över halva ryggen och super blont,korpsvarta ögonfransar som var tre mil långa av all mascara och rosa rouge och rosa super glimmrigt läppglans.=) allt jag kunde tänka på då va: oj vad jag längtar till jag kan se så fräsch ut! "

Peda: Jaså du, är du säker på att det inte var jag?! Haha!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~