• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Felicia: Nejh kom! =) Du behöver ju ha nåt annat att tänka på så du slipper bli nervös ! =) Men ett gott råd från en nyopad ..va försiktig med primeran och dridol!! Tål man inte det så äre inte roligt.

Pissypopi: Lite därför jag undrar. =) hoppas du hinner friska på dej.

• Peda

Nu är det kanske jag som är lite förvirrad.. men.. du sa ju att ni var klar.. eller var det "nästan" klar du sa? hihi
    Blir så fint så!!

Mammasknodd skrev 2008-02-08 22:16:43 följande:
    Här är nya mattan i hallen/korridoren... Vår renovering går sakta frammåt Nu väntar jag bara på att portalerna ska komma och listerna ska upp så kommer hallen och korridoren vara redo att inredas
  • Peda

Åhh! det roligaste till sisst!!:-d

Mammasknodd skrev 2008-02-08 22:35:18 följande:
    Nästan klar Är ju lite mer golv som ska läggas och sen ska det ju inredas...Iiik...
  • Peda

*garvar* hahahahahaha!!! Ja det ska man också se upp med!!! *skrattar*

turia skrev 2008-02-09 09:38:45 följande:
    peda- haha nu läste jag fel : se upp med primeran och dildon
  • Peda

Nej. .vad är det för nåt som hänt?

Smultronet12 skrev 2008-02-09 18:14:11 följande:
    Nån som vet/hört något om skoterolyckan som varit mellan Burträsk och Ljusvattnet?
  • Peda
    fruktansvärt tragiskt. Så onödigt!
    Smultronet12 skrev 2008-02-09 21:16:58 följande:
    Har varit en skoterolycka mellan Burträsk och Ljusvattnet. Ambulanser och polisbilar har passerat i en väldans fart förbi vårat hus, påväg från Burträsk till stan så mötte ambulansen upp en ambulans just bortanför vårat hus. Såg och verkade allvarligt. Kollade på norran.se läste om olyckan och senare så stod det att han hade avlidit. Tragiskt!!
  • Peda

lillhjärtat: Jag har skrivit upp det ! Jag tänker på det dagligen!! Men för sjutton gubbar, PÅMIN MEJ ENDÅ!! *lol* Jag är hemskt på att glömma.. jag missat allt för jag glömmer o glömmer...

• Peda

Me&I TRÄFF

Tisdag 19:e Februari
    Kl: 19:00

Tänkte att jag skriver detta en gång till så kan alla som ska komma skriva upp sig...så jag vet hur mkt fika jag ska bjuda på
    Vi kommer att hålla till hemma hos mig (Lillhjärtat04).

Peda
    Maltazar
    Pissypopi
    maritmedm

• Peda

kobra: *lol* hahahahahahaha.. så bra! Älskar ståuppare.

• Peda

madigan: Va du e flitig o sy! =) Väskan va ball!
    Så jobbigt med magsjuka!! =( Hoppas ni blir friska fort och snart.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~