• Peda

Madigan: Vilken vecka är du i nu ?? Vår Emma var en riktig kickboxer inne i magen! haha... tur att alla mina organ är intakta!! haha. Dock var magen min ganska stor men hon var liten. Så jag antar att jag hade mycket fett också!

• Peda

Vad glad för det =) Skulle inte ha nåt emot att haft nätta magar Så mkt lättare att bära. Men det är ju på god väg o börja synas odentligt. =)

madigan skrev 2008-02-14 12:11:14 följande:
    snart i v 25 och de syns inte så hemskt mycket utanpå kläderna.Bild finns i mitt galleri.
  • Peda

Tack!

maritmedm skrev 2008-02-14 14:55:11 följande:
    Så himmla söt
  • Peda

Stämmer.

maritmedm skrev 2008-02-15 08:10:47 följande:
    Visst heter din karl Peter och vara med i datagruppen på frögårdarna???
  • Peda

Tack hally! =)

Nu är det 100 år och dar sen jag var på öppna.. nån som har koll på öppet tiderna här i hamn ??

• Peda

Hally: Nej har inte vart på Knuten ännu! =) Men jag kommer åka dit också. =) Vore roligt att surra med henne ett slag.

maritmedm: Damn! E det du! *haha* Jaja.. jag umgås med Fie! =) Så liten världen är. inte hade jag ens tänkt på det.. nåja.. har inte sett dej på så många bilder och inte IRL heller.. så *ler* Inte så lätt. Men visst har Daniel mer än en syrra?

Trollmamman: Tänkju! =)

Grattis till pojken bummelumman! =) Så roligt!!

• Peda

Har Hugo redan fyllt ett år ?? Han föddes ju nyss! Hjälp vart tar tiden vägen!!

caakam skrev 2008-02-15 23:42:17 följande:
    Bummelumman! Grattis! Ni prickade in min sons 1års dag då! Vilket bra val av dag han valde att titta ut!=)
  • Peda

Ja men då vet jag precis vem du e! *hihi* Hehe.. nej då.. men jag vet att Daniel har ett par syrror iaf.

maritmedm skrev 2008-02-18 07:31:00 följande:
    Jepp vi är fem syskon så han har en bror och tre systrar. Jag är det normala av de
    Madigan: Menar du Förälldrapenningen? (fp)
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~