• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

madigan: men om han inte vill ha nån så kan man ju inte tvinga honom?? O han e ju inte ens tonnåring.

• hally

Felicia6: Försök att inte oroa dej! Tänk på allt kul och allt skönt ni kommer ha istället
    Kläder gör väl inte så mycket om ni inte får med allt, det är väl billigt att köpa där?
    Det kommer gå så bra, lycka till och ha en skön resa!

bcsvensk: Jag vet inte vilket hus du menar, men det vi köpt måste man åka in en bit antingen vid macken eller nästa korsning. Det är några hus mellan till ICA Bor du där?

madigan: Vill han inte ha mobilen eller glömmer han den? Jag har aldrig träffat en 12-åring inte VILL ha en mobil Han slipper ju strålningen iallafall!

• maltazar

madigan: jag håller med de andra att man nog inte behöver när man är så ung...
    men har ni det som krav så.. är väl inte svårare än att han får stanna hemma om han inte tar mobilen med.

• skrutteluttan74
    madigan skrev 2007-11-29 16:39:14 följande:
    Aaa hur får man en 12 -åring att ta med sig mobilen när han går ut?Stoppar in den i munnen eller?!Han vägrar ha den med sig, så ska vi gå här hemma och oroa oss.han bryr sig inte att vi är oroliga; dessa ungdomar :::::SUCK
    Hahaha... jadu...det vi var mest oroliga för var hur vi skulle få 13 åringen att ha kvar mobilen...Men det gick så fin fint...Vi behövde inte tvinga honom att ta med den...
    Egenteligen tycker jag inte att ungarna behöver mobilder,med tanke på att vi sjussar dom överallt,eftersom vi bor i "Skogen"...meeeen,någon tyckte inte som vi och skaffade mobiler och jag måste säga att dom använder dom faktisgt och på rätt sätt dessutom...
  • Laisen80
    maltazar skrev 2007-11-29 20:45:11 följande:
    ingen som vill köpa en brio sitty?
    Har du någon bild?
  • skrutteluttan74
    madigan skrev 2007-11-29 16:39:14 följande:
    Aaa hur får man en 12 -åring att ta med sig mobilen när han går ut?Stoppar in den i munnen eller?!Han vägrar ha den med sig, så ska vi gå här hemma och oroa oss.han bryr sig inte att vi är oroliga; dessa ungdomar :::::SUCK
    Glömde ju säga hur min 11 åring är...Hon kan ha den med sej på alla möjliga och omöljliga ställen där den inte behövs...men då den behövs..haha..då är det i stort "tvång" som gäller och suckar...tex.då hon och ngn kompis ska gå på stan,då är det ju bra att kunna ringa och säga att man åker...eller liknande
  • skrutteluttan74
    hally skrev 2007-11-29 17:27:00 följande:
    Felicia6: Försök att inte oroa dej! Tänk på allt kul och allt skönt ni kommer ha istället Kläder gör väl inte så mycket om ni inte får med allt, det är väl billigt att köpa där? Det kommer gå så bra, lycka till och ha en skön resa! bcsvensk: Jag vet inte vilket hus du menar, men det vi köpt måste man åka in en bit antingen vid macken eller nästa korsning. Det är några hus mellan till ICA Bor du där?madigan: Vill han inte ha mobilen eller glömmer han den? Jag har aldrig träffat en 12-åring inte VILL ha en mobil Han slipper ju strålningen iallafall!
    Ok-...nä då var d inte de jag trodde...Nä,jag bor ca.3,5 mil från Kåge,uppmot fällfors...men har postadress Kåge
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2007-11-29 20:45:11 följande:
    ingen som vill köpa en brio sitty?
    Jag behöver ingen...men min svägerska så jag säger som Laisen 80 - har du ingen bild ??
  • maltazar

Laisen80: nä, men jag kan fixa!

• maltazar

så, nu har jag en bild i galleriet!
    är en brio sitty -06, sparsamt använd då Tindra oftast går.
    bältet (syns lite dåligt nu) är 3punkts.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~