• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Lejko

Maltazar: Lilun kom med sin lillkille. Det blev kanske inte så mycket pyssel för jag skötte mest honom. Värsta goset. Lite prat också. Synd att du jobbade men vad gör man inte för några extra slantar? Jag sitter nu och ringer runt till olika äldreboenden. Har fått lite napp men först seriös arbetsintervju på torsdag. Bara springvick då men för en fattig lus duger det gott.

• Lejko

lilun: Synd på tapeterna, du var ju som peppad hehe. Jag och Martin blev i alla fall ruskigt tagna av Alex, låg och pratade om honom innan vi skulle sova haha. Jag tror Martin blev extra kär bara för att A är kille, MArtin vill gärna ha en pojke också... Så behöver du barnvakt nån gång? Don´t hesitate to call the cabin crew...

• Annamus

Peda: Jo en av läkarna på Jonas jobb sa nåt i stil med att dom bott här i Skellefteå i trettio år, och deras barn hade en stor bekanstkapskrets och "räknas" som Skellefteåbor i folks ögon, men att de själva (de som var vuxna när de flyttade hit) aldrig någonsin kommer att räknas som Skellefteåbor. En annan familj som jag känner har bott i Skellefteå sen dom var nyfödda, men kallas ändå för Umeåbor av sina vänner. Hahaha. Knasigt. I Älsvbytrakten är man Älvsbybo om man bara har modet att sätta sin fot där. Vet inte om det är bättre dock... JAg har en väninna där, hon e halvfilippinska/halvnorska och är uppvuxen i norge, träffade kärleken i Älvsbyn via internet och flyttade dit för ca 10 år sedan. Hon är DEFINITIVT accepterad som en av "dem... *ler* Men varför vill jag inte flytta tillbaka dit då? Jaaa... finns väl annat i livet som är viktigare än att bli tvärkompis med alla grannarna jueh...

I Kåge finns en bra och billig frissa, Kicki tror jag hon heter. Där klipper jag mig. Heh. Näää. Jag klipper mig hos Peda hädanefter har jag fått veta... om hon är bra kan jag dock inte svara på ännu... *räcker ut tungan*

• bendito

Måste ju höra med er när affärerna öppnar på annandagen (26:e) Ska ju dit och slåss med alla reatokiga som jag själv

• Annamus

bendito: Ingen aning, men finns det verkligen nånting kvar i butikerna tills dess? Jag upplever det som att det är tomt... men iofs. så shoppar jag mest bäbiskläder just nu... *blinkar*

• lilun

bendito: eftersom det är en röd dag så borde dom väl rimligtvis öppna 12 som på söndagar med det kan ju lika väl vara 10 då det är rea. Kollade på ck:s hemsida men det stod inget om annandagen

• bendito

Oki, men öppet har dom iaf? Jag får väl ringa och fråga nånstans om inte annat På tisdag åker vi till Ske o tittar på lght! Spännande!!!!

• lilun

bendito: ck har stängt på juldagen, kollade deras hemsida nyss, men julrean brukar väl som alltid börja på annandagen så detta år borde ju inte vara ett undantag.

Vad roligt att ni har hittat en lgh, vart ligger den?

• bendito

ersmark Hoppas den är lika fin som det ser ut på utsidan

• camilla23

Fake french skrev 2007-12-14 12:19:12 följande:

Någon som kan rekommendera nån bra frisör salong i stan som inte är så jätte dyra
    Ecliptica som ligger bredvid Kriti..hon är duktig och trevlig(kompis)
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~