• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • skrutteluttan74
    kobra skrev 2007-12-13 23:14:27 följande:
    kan det vara cowboys och änglar tro, där finns det jättemycke roliga saker
    Jag har inte hunnit in där ännu,men bara skylt fönstren är klart lockande...vad alltmest har dom ??
  • kobra

lite annorlunda leksaker, importerar mycke från danmark

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2007-12-13 23:39:37 följande:
    lite annorlunda leksaker, importerar mycke från danmark
    Coolt....Måste in där och kolla läget,det är så många som verkligen höjer butiken till skyarna...Kul med lite annorlunda oxå
  • kobra

man kan väl säga som så att det är medel, men samtidigt är det kvalitet på leksakerna och inget tjafs

• bendito

VAd bra!! Kul med små mysiga butiker som ett kontrast till alla stoooooora =)

• maltazar

barnkläderna lär väl vara lite billigare? är ju secondhand..
    har heller aldrig vart in där..

• Annamus

Jo barnkläderna är ju billiga såklart. Det e ju begagnat då, men kanske halva priset motför nytt ungefär? Jag handlade en hel del där till Anja. Och så kan man lämna in sina kläder där och få en liten slant för det i alla fall. E ju en vinstdrivande verksamhet så hon kan ju inte betala SÅ mycket liksom.

Asplunds som ligger mitt emot säljer ju Name-it bland annat, och nog får man väl säga att det är en ren barnklädesaffär, även m han säljer en och två barnvagnar ibland åxå. I övrigt inga barnklädesaffärer vad jag vet och det saknar jag ordentligt. Men kanske tur det, för de brukar vara dyra, och jag har problem med att låta bli att handla till min lilla bäbistjejja...

• lilun

bendito: hmm tror inte att det kan vara samma men man vet ju aldrig, det här blev klart för en vecka sedan. Vad är det för nå ni hittat? Kanske blir vi grannar.

• Peda

annamus: Jo men det stämmer nog att det är instpelat i Älvsbyn.. men är det meningen att det ska utspela sig just där? Jag menar.. enligt mitt tycke så är det skillnad.

bcsvencsk: Håller med dej där,om att det är svårt att ta sig in i gänget i mindre byar. MEN.. jag tycker det kan vara sällsynt svårt här.. och det kan bero på mej själv också. Men där vart jag kommer ifrån så håller man inte folk på avstån .. bjuder hellre in dem på en öl och är intresserad lixom. Här kan jag ibland känna att man granskas i hopp om att hitta nåt som är fel. Och har ens pappas,mors kusin gjort nåt.. jag då är man "märkt" för livet! Många älder är sådana dock... för visst e vi yngre generationer inte så trångsynta!!!

Men sen behöver man inte vara vän med hela världen.. får vara glad man har nån iaf.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~