• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • kobra

nä man tänker ju inte på det men det går ju få snyggare, jag är en riktig petmaja ju

• hally

Hrm...vi har kommit fram till att vi nog bör måla vardagsrummet...känns inte så kul när man ska flytta. Men har man inte fått tummen ur innan så får man väl skylla sej själv

• kobra

hally, måste ni det, är den typ förstörd tapeten eller..
    inget kul att göra sånt när man ändå ska flytta

• hally

Nej, den är inte förstörd, men du har kanske sett den, gul är den. Och hallen är omtapetserad röd.
    Hmm...jul i hallen och påsk i vardagsrummet, yummie
    Åsså en bård i höstfärger längst upp *ryser av bårder*
    Det passar inte in med övriga huset.

Om ni var på jakt efter en br, och kom hit...så skulle ni absolut tänka "hur KAN de ha såna här färger??"
    Det gör jag! Varje dag!

• kobra

ja huvva jag ryser me dig
    ja man kan verkligen ha igen att man frächar till rejält med ljusa färger när man säljer

• hally

Ja jag tror det, då känns det mer som att kök-hall-vardagsrum hör ihop =) Nu är köket och hallen fina och vardagsrummet ser ut som farmors
    Får ta och köra iväg en massa gamla grejjer och fräscha till. Fast soffan vetetusan om vi köper en ny innan, så blir den väl ful i flytten =/ Det är ett dilemma, för vår nuvarande är INTE snygg...

• Peda

Vi har specialgjorda. En lite grövre stång i ett lätt träslag. Man får ju vara lite försiktig så de inte går sönder.. men är inte heller överdrivet skör.. man får bra vara lite försiktig. Dessutom om den skulle gå av så är det bara att köpa en ny och betsa o sen olja.

Ugglans mor skrev 2007-12-15 19:02:41 följande:
    Ni med stora vardagsrumsfönster..... vart hittar man gardinstänger??Jag har en som är 380cm och den räcker inte och jag hittar inga som är längre!!Snälla hjälp mig, jag måste ju få upp julgardinerna i vardagsrummet
    snöig: kika tebax i tråden.. vi har precis haft stor diskussion om vad som rekomenderas osv. Värt att kika iaf. Vart ska ni flytta ifrån?
  • maltazar
    hally skrev 2007-12-15 20:30:49 följande:
    Ja jag tror det, då känns det mer som att kök-hall-vardagsrum hör ihop =) Nu är köket och hallen fina och vardagsrummet ser ut som farmors Får ta och köra iväg en massa gamla grejjer och fräscha till. Fast soffan vetetusan om vi köper en ny innan, så blir den väl ful i flytten =/ Det är ett dilemma, för vår nuvarande är INTE snygg...
    har ni lagt ut lgh redan? annars kan ni ju strunta i att ta med soffan på bild.
    och är man på visning har man väl nästan ställt in sig på at köpa, så då spelar det nog inte så stor roll :)
    alternativt att ni slänger någon filt/överkast över den.
  • kobra

plocka bort allt onödigt inför visningen och fotografering, och fäll ner toalocket, hahaha det är viktigt

• hally

Nä vi har inte lagt ut den än.
    Soffan är rätt stor, hörnsoffa så den är liksom svår att dölja =)
    Även svår att inte ta med på foton, då stora delar av rummet ÄR soffan

Jo vi ska rensa bort massor, och försöka fälla ner toalocket.

kobra: Ni sålde via mäklare eller?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~