• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Ugglans mor

Face French:
    Jag måste starkt rekommendera Karma som är ovanför busstation. De är hur duktiga som helst och inte alls billiga.
    380 kr för en utbildad frisör. Sen har de elever oxå som är jätteduktiga som är billigare. Jag brukar klippa mig där hos en av deras elever.

• Ugglans mor

Fake french skrev 2007-12-15 18:49:21 följande:

pissypopi: vad får du betala då om du går till en av deras elever?
    Den enda tar kostar nog kring 200-250 kr och den andra (Cissi) kostar 360kr, men hon är i princip klar. Hon är hur duktig som helst
  • Ugglans mor

Ni med stora vardagsrumsfönster..... vart hittar man gardinstänger??
    Jag har en som är 380cm och den räcker inte och jag hittar inga som är längre!!
    Snälla hjälp mig, jag måste ju få upp julgardinerna i vardagsrummet

• maltazar

pissypopi: jag köpte min på Ikea, minns inte hur lång den är men... har ju rätt långt fönster där iaf.
    annars kanske det går att skarva? borde funka om du har en kappa iaf..

• kobra

pissypopi, jag har satt två mindre stänger på sidorna istället för över hela fönstret, syns väl ganska väl i galleriet tror jag, men bortse från att de är uppsatta på kirchhållare..bryr mig inte så mycket i denna lägenhet

• Snöflinga

Hej!
    Vi flyttar till Skellefteå i juni, ni Skellefteexperter kanske kan tipsa oss om var vi borde bo?

• kobra

stängerna ska egentligen vara så ihopskjutna att den bara är lite större än panelens längd, och sen ska man ju ha nån typ av knoppar på varje sida men här i denna skebolägenhet satt det såna där kirch så jag trocklade fast där det fanns bara.
    sparar inredningskrutet till huset

• kobra

snöig, är det hus ni letar då eller lägenhet

• maltazar

kobra: syns ju inte ens att det är kirschhållare..kanske syns bättre om man är närmre men knappast något man tänker på :)

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~