• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • kobra

jo husmans hade vi, ska ni sälja privat eller

• hally

Förresten vad gör folk av alla sina grejjor på visningarna??
    Vi har varit på massor med husvisningar och det är så renplockat från prylar...fattar inte var folk gör av det?!?

• Ugglans mor
    kobra skrev 2007-12-15 19:17:26 följande:
    pissypopi, jag har satt två mindre stänger på sidorna istället för över hela fönstret, syns väl ganska väl i galleriet tror jag, men bortse från att de är uppsatta på kirchhållare..bryr mig inte så mycket i denna lägenhet
    Men det där fungerar inte i mitt vardagsrum eftersom jag har 4 fönster som är lika stora som dina + en balkongdörr. Så jag vill gärna ha nån gardinlängd där i mitten oxå.

Peda:
    Vart har du fått din stång från då?
  • hally

jo vi testar med privat, tror du det blir svårt?

• kobra

rensa, sälj, dumpa hos föräldrar, stoppar i förrådet

• Peda

Jag tror snarare att det är viktigt om nåt att det är snyggt när man väl är på visningar. Speciellt nu för tiden då fol förväntar sej en viss standarsd lixom.

Detta hus har jag funderat på vad man riktigt tänkte på? Visa ett tomt hus?Uppmuntrar inte till att tänka sej:här vill jag bo. Eller vad tycker ni?

www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/3679

Till skilland från denna kåken som bara är FÖR mkt! Helfestlig egentligen men lite för mkt. Inte ens jag är så retro-galen.

www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/74378

• hally

jomen soptippen har vi hälsat på i somras, så det är inte alltför mycket skrot kvar... =/
    Vi får köra en del till svärmor för lagring helt enkelt.

Nu börjar jag tveka om vi kan sälja utan mäklare, fast på gamla kvisten går det sälja utan.

• Peda

Typ nånt bygg varuhus som har trä. Är bara en träpinne lixom Vi har en grövre variant.. tror en smalare kan gå av.. eller det gör det nog.
    Vi har också ett stort fönster och en balkongdörr brevid. Kan sätta i en bild.. ska bara hitta åt en..

Ugglans mor skrev 2007-12-15 20:42:42 följande:
    Men det där fungerar inte i mitt vardagsrum eftersom jag har 4 fönster som är lika stora som dina + en balkongdörr. Så jag vill gärna ha nån gardinlängd där i mitten oxå.Peda:Vart har du fått din stång från då?
  • kobra

jag tror hellre genom mäklare faktiskt, man kommer ut till en bredare massa, de tar jättfina kort, beroende på vilken mäklare du anlitar då men husman har då en sån där vidvinkel kamera som det blir super me

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~