• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar
    Peda skrev 2007-12-15 20:44:25 följande:
    Jag tror snarare att det är viktigt om nåt att det är snyggt när man väl är på visningar. Speciellt nu för tiden då fol förväntar sej en viss standarsd lixom.Detta hus har jag funderat på vad man riktigt tänkte på? Visa ett tomt hus?Uppmuntrar inte till att tänka sej:här vill jag bo. Eller vad tycker ni?www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/3679Till skilland från denna kåken som bara är FÖR mkt! Helfestlig egentligen men lite för mkt. Inte ens jag är så retro-galen.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/74378
    hehe jag gillade hallen iaf i den andra :P
    tror det är lättare att sälja om man visar med möbler, lättare att greppa då.. hur stort det är o så..
    men jag får å andra sidan lite amerkansk lyx-känsla om det är omöblerat.. :P är ju "alltid" det i filmer om de tittar på ny lgh.
  • maltazar
    Ugglans mor skrev 2007-12-15 20:42:42 följande:
    Men det där fungerar inte i mitt vardagsrum eftersom jag har 4 fönster som är lika stora som dina + en balkongdörr. Så jag vill gärna ha nån gardinlängd där i mitten oxå.Peda:Vart har du fått din stång från då?
    går det inte skarva 2 långa över hela då? med en smal kappa på mitten, så syns inte skarven
  • hally

Va, ligger denna ute än?
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/3679

Vi var på väg att köpa det huset =) Det var stoooooort och härligt inuti och ett dröm-garage, men as-trist läge och tomt...och säljaren hade krav som vi inte gick med på.

Jaa...hoppas de kör med snabba ryck hos mäklaren då, vi vill ha ut annonsen nu!

• Peda

Den har ju vart ute i tre omgångar.. alltså vart 3 visningar iaf. Är sen i sommras den vart ute iaf. (ligger på våran gata) Fattar inte att ingen vill ha det.. typ.. fin fasad.. fräscht inne.. skapligt stort,billigt uppvärmnings alternativ.. bastu.. osv.. Kan en bild göra så mkt?
    Nu blir jag nyfiken..vadå för "krav"? Vad skulle man ha för krav när man säljer*undrar*

hally skrev 2007-12-15 20:53:53 följande:
    Va, ligger denna ute än? www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/3679Vi var på väg att köpa det huset =) Det var stoooooort och härligt inuti och ett dröm-garage, men as-trist läge och tomt...och säljaren hade krav som vi inte gick med på.Jaa...hoppas de kör med snabba ryck hos mäklaren då, vi vill ha ut annonsen nu!
  • Pumpkin

hally: Vi sålde ju lägenhet i våras med hjälp av mäklare, och annonsen kom då ut väldigt snabbt, men det var väl det enda som var bra med den mäklaren. I övrigt var jag inte ett dugg nöjd faktiskt, han värderade den ovanligt lågt, bilderna han tog var värdelösa (han fotade golvet typ, så rummet kändes en tvärhand högt) så jag var tvungen att ta egna bilder osv.

Så jag personligen kan inte rekommendera Mäklarringen, som vi då anlitade. Men annars rekommenderar jag definitivt att anlita mäklare!

• kobra

en del mäklare bryr sig ju inte om hur korten blir vilket känns konstigt, har sett hur en del tar kort med petflaskor och skräp framme på diskbänkar, toalock uppe, skurmopp på bild..
    sånt kan man eliminera bort när man tar kort tycker man ju.
    det är jätteviktig, bort med köksapparater som står framme å, fria ytor halleluja

• Pumpkin

Eller hur!?
    Jag hade verkligen legat i som en galning inför fotograferingen, städat, rensat och putsat - och så knäpper karln på golvet?

kobra skrev 2007-12-15 21:29:26 följande:
    en del mäklare bryr sig ju inte om hur korten blir vilket känns konstigt, har sett hur en del tar kort med petflaskor och skräp framme på diskbänkar, toalock uppe, skurmopp på bild..sånt kan man eliminera bort när man tar kort tycker man ju.det är jätteviktig, bort med köksapparater som står framme å, fria ytor halleluja
  • maltazar

jag förstår då inte vitsen med mäklare... jag har då alltid sålt och köpt mina lägenheter privat.. blir ju bara en massa extra kostnader.
    tror absolut itne att man tjänar på det i längden heller, speciellt iom att mäklaren ska ha pengar också.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~