• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2007-12-15 23:16:44 följande:
    bc svensk: Jo jag kommer från Gällivare. Där blir man inbjuden på en bira och man vill veta -vad är du för knäppskalle då? *med brett leende och glimten i ögat*hally: Så trist! Då skulle jag också dra mej ut.. känns ju skumt direkt då. Och ja..om det är uthyrt? får väl säga som nalle phu : -Kanske är dom osynlig synlig.
    Hahaha Jo precis...Likadant var det i Arvidsjaur .... I bland lngtar jag tebax dit,men trivs med huset hr och de vänner jag fått...
    Men det knäppa var ju att jag flyttade därifrån med mina kidz för att jag trodde framtiden med jobb och allt skulle bli bättre och Jo visst...Sen blev jag skadad och vet inte om jag någonsin kommer tebax till mitt jobb...det kändes snopet...men å andra sidan ångrar jag det inte,då hade jag inte fått min underbara man & min minsta trollunge
  • maltazar
    bendito skrev 2007-12-15 23:53:59 följande:
    ingen som vet nått ställe?
    EricaBook rekommenderar jag! men pris där har jag ingen aning om..
  • maltazar

Jag känner nog tvärtom när det gäller köpa också, köper hellre privat. Inte för det skulle bli billigare, klart det är ett plus om det är det, men främst tycker jag DET känns tryggare :P Allt blir så mkt krångligare med mellanhänder.
    Sen är det ju egentligen köparen som betalar mäklaren också och det undviker jag gärna!

• bendito

Är det nån som vet nått om vintergatan i Skelleftehamn? Bra område? Såg att en av mammorna här bodde i Skelleftehamn, du kanske vet?

• Peda

Vi bor på en gata som möter upp vintergatan. Det är en del lägenhets hus som jag inte vet så mkt om faktiskt.. ett par hus ockå..ett är till salu tror jag. Är ni ute efter lgh eller hus? Är det lgh så är det ju bara slå till.. trivs man inte så är det ju bara flytta. Jag tycker då det är mysigt och lugnt här i hamn.. iaf på våran kant (har som ingen koll nån anna stans direkt)

bendito skrev 2007-12-16 11:54:50 följande:
    Är det nån som vet nått om vintergatan i Skelleftehamn? Bra område? Såg att en av mammorna här bodde i Skelleftehamn, du kanske vet?
    Nu e BB väskan packad.. lite väl långt i förväg kanske Men så var det gjort iaf.
  • Peda

Nu har jag (i brist på annat) fotat och satt in bilder på hela bb väskan.. Så mysigt och sitta och dola med bebiskläder.. e dom söta eller söta lixom!

Felicia: Visst har ni kommit hem från Tahiland igår? Hur har nu resan vart?

• bendito

Peda: Det är en lägenhet, en fyra! Ska ringa imorgon och se om vi kan kolla på den på tisdag! Vet du hur det är med bussar ? Lång tid till Skeria?

• maltazar

inflammerad fot och fläskläpp... kan det bli bättre? :P

• Peda

Går jätte bra med bussar. Till och med nattbussar. Menar du kampus?? Härifrån går de bara in till stan.. men det tar ju 10 min att gå till kampus i annat fall.

bendito skrev 2007-12-16 14:03:48 följande:
    Peda: Det är en lägenhet, en fyra! Ska ringa imorgon och se om vi kan kolla på den på tisdag! Vet du hur det är med bussar ? Lång tid till Skeria?
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~