• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Vad har du råkat ut för??

maltazar skrev 2007-12-16 14:30:03 följande:
    inflammerad fot och fläskläpp... kan det bli bättre? :P
  • maltazar

Foten vet jag inte, antagligen för jag står och går hela tiden i jobbet.. började på torsdag kväll.
    tog ibumetin igår för den, två ggr.. och så sent igårkväll började överläppen svullna upp, imorse var hela läppen helt uppsvullen.
    pratat med en läkare om det och han var rätt säker på att det var en reaktion på ibumetin.
    har börjat gå ner liiite lite nu iaf :)

Peda skrev 2007-12-16 15:05:36 följande:
    Vad har du råkat ut för??
  • Trollmamma
    bendito skrev 2007-12-16 11:54:50 följande:
    Är det nån som vet nått om vintergatan i Skelleftehamn? Bra område? Såg att en av mammorna här bodde i Skelleftehamn, du kanske vet?
    Här är en till mamma i Skelleftehamn
    JA det är ett bra område faktiskt! Vi har bott där, fast inte på Vintergatan utan på gatan brevid men det är i samma område.
    Kan helt klart rekomendera det!

Var på Vintergatan var det? Nr? Är det en BRF förening, i så fall vilken?
    Vi bodde i brf myran och där bor mina svärföräldrar...en bra förening som jag kan rekomendera...
  • WilmersMamma
    Trollmamma skrev 2007-12-16 15:18:42 följande:
    Här är en till mamma i Skelleftehamn JA det är ett bra område faktiskt! Vi har bott där, fast inte på Vintergatan utan på gatan brevid men det är i samma område.Kan helt klart rekomendera det!Var på Vintergatan var det? Nr? Är det en BRF förening, i så fall vilken?Vi bodde i brf myran och där bor mina svärföräldrar...en bra förening som jag kan rekomendera...
    Vi bor i Brf Myran och trivs super bra, kan varmt rekommendera de ja också bendito
  • Snöflinga

Oj! Här gick det undan i tråden!
    Vi vill hyra, hus eller lägenhet spelar inte så stor roll. Men i själva Skellefteå vill vi bo så vi slipper ha två bilar.

kobra skrev 2007-12-15 19:31:45 följande:
    snöig, är det hus ni letar då eller lägenhet
  • bendito

Jag vet inte vilken förening, det är via skärgårdens fastigheter? tror det var så dom hette? Det är nr 33, då kanske ni vet vilken förening. Vad kul att så många tycker att skelleftehamn är bra. Som vanligt så hör man ju så mkt skit som utbyssing

• Felicia6
    Peda skrev 2007-12-16 13:52:29 följande:
    Nu har jag (i brist på annat) fotat och satt in bilder på hela bb väskan.. Så mysigt och sitta och dola med bebiskläder.. e dom söta eller söta lixom! Felicia: Visst har ni kommit hem från Tahiland igår? Hur har nu resan vart?
    Hej Jajjemensan, vi kom till sverige i lördags kväöll o kom hem till skeå med sista flyget igår kväll

Det var sååå underbart och jag längtar redan tillbaka ska lägga upp lite bilder sen tänkte jag, nu ska jag bara ta emot min son som snart kommer hem o är såå efterlängtad
  • hally

Felicia6: Välkommen hem! Får man kika på lite bilder? Så man kan drömma lite

Peda: Jag vet nu vem som skulle hyra det huset också, men "hyresvärden" skulle ha så hutlöst mycket i kallhyra så det blev inget heller...

Jag har börjat packa. Packat bort barnens sommarkläder och sånt som de inte vuxit i ännu och alla mina tyger (saknar dem redan) och nu är jag i köket. KÖKET - va mycket grejjer man klarar sej utan som man använder väldigt sällan eller inte alls!! Tror det får ligga lite i lådan och sen öppnar jag den inte mer, så får nån köra bort den till skroten sen

• bendito

nix det blir inget med lägenheten i skelleftehamn, men nu har vi en ny på G som jag hoppas vi kan få titta på imorgon. Ligge r betydligt centralare om än lite men inte mky dyrare Ska sussa nu för early åker vi lååååååångt till Ersmark och tittar först

• Felicia6

Hally, absolut ska du få titta på bilder, ska bara ladda upp några först

lilun, grattis till köpet Det är inte ni som är våra nya grannar?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~