• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • lilun

felicia6: nja vi har inte flyttat ännu men vi kommer att bo i huset brevid er...så man kan nog säga att vi kommer att bli grannar

• Annamus

Bendito: Varför blev det inte nåt med lägenheten i Skelleftehamn för?

Är det någon som har bott i Kåge på Brännsvedjan, eller i någon annan trea där man betalar för uppvärmning och vatten själv? Jag behöver få nå siffror för jag blir galen när jag ska försöka räkna ut den egentliga kostnaden...

• Felicia6
    lilun skrev 2007-12-18 11:25:24 följande:
    felicia6: nja vi har inte flyttat ännu men vi kommer att bo i huset brevid er...så man kan nog säga att vi kommer att bli grannar
    längan brevid oss? Vilket nummer?Jag hörde att våran närmaste granne skulle sälja nu oxå nämligen Hur mkt fick  ni ge och när flyttar ni?
  • lilun

felicia6: Jo tror det om jag nu minns rätt vart det var du bodde men det är på nr 36, vi vet inte riktigt när vi flyttar eftersom vi har tre månaders uppsägning på våran lgh men det blir senast 1 mars, förhoppningsvis tidigare.

• hally

Åh så härligt det ser ut Felicia6 !
    Overkligt, när man aldrig vart utomlands själv

Fortsätter plocka i lådor idag jag...och i sopsäckar med för den delen.
    Vad gör ni alla idag?

• WilmersMamma

Hej!
    Undrar om någon här äger en Emmaljunga Scooter? Och om man isåfall kan köpa den någonstans här i stan.. Förutom Barnens Hus.
    Och sen så undrar jag ifall någon här har en Emmaljunga Scooter och kan tala om ifall den är bra eller ej Har provkört lite grann och den verkar super inne i affären iaf..

• hally

Asplunds inne i stan säljer väl EL tror jag.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~